utlendingen Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hva kan det komme av? Jeg er ikke undervektig og bruker ikke prevensjon. Kan man komme i overgangsalderen allerede når man bare er noen og tredve? Har tatt graviditetstest, ikke gravid. Mensen er gjerne uregelmessig, men har aldri gått så lang tid mellom før.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Den kan bli borte ved hard slanking og mye stress også. Anonymous poster hash: f81f9...1ef
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Dårlig kosthold, slanking, overtrening, sykdom ++ Vil anbefale deg å ta dette til legen din, ts. Uteblitt mens uten åpenbar forklaring er jo et av tegnene man skal ta på alvor, fordi det potensielt kan være veldig alvorlig. Anonymous poster hash: 909b7...a32
Gjest Peanut Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Jeg husker jeg leste om ei som ikke hadde hatt mensen på to år på grunn av stress. Men alltids greit å dra til legen hvis man er bekymret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå