AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Etter en tur til varmere strøk i sommer, har jeg følgelig skille etter bikinitrusa og overdelen. Det er ikke like kraftig lenger, men det er en fargeforskjell. Er dette "turn off"? Anonymous poster hash: e2550...e02
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Ja. Sol deg naken eller ikke sol deg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5fe7c...179
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Personlig ville jeg heller ikke hatt skille, men samboeren liker skille. Anonymous poster hash: 36895...0fe
Sabel Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 (endret) Seriøst, folkens? Skille er avtennende? Endret 2. september 2013 av Sabel 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Seriøst, folkens? Skille er avtennende? Kritthvite pupper mot solbrun hud? Ja. Anonymous poster hash: 5fe7c...179 3
Sabel Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Haha Mest tåpelige jeg har lest på KG på en stund. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Kritthvite pupper mot solbrun hud? Ja. Anonymous poster hash: 5fe7c...179 Det er en stund siden jeg kom hjem, så brunfargen er betraktelig redusert, men allikevel er jeg brunere enn jeg var før jeg dro..Anonymous poster hash: e2550...e02
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Tydeligvis ikke turn-off Anonymous poster hash: 503c4...336
Hapa Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Etter en tur til varmere strøk i sommer, har jeg følgelig skille etter bikinitrusa og overdelen. Det er ikke like kraftig lenger, men det er en fargeforskjell. Er dette "turn off"?Anonymous poster hash: e2550...e02 TS, er skille etter shortsen til en mann turn-off for deg?
Gjest Naria Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 (endret) Jeg synes skille er dritsexy. Har en kompis som også er stor fan av det. Tenker da på skille etter badetøy ikke etter t-skjorte og lignende. Endret 2. september 2013 av Naria
Gjest Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Har seriøst aldri tenkt over at skille kan være turn-off
Klatt Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 (endret) Bikiniskille er mad turn-on, spør du meg. Aner ikke hvorfor, but it is! Edit: Må også presisere at et skille ved overarmen av type t-skjorter ikke er det minste spennende, men heller ikke noe jeg personlig tenker over to ganger. Endret 2. september 2013 av Klatt 1
Mannen_Tore Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Haha Mest tåpelige jeg har lest på KG på en stund. Signerer At det kanskje er litt mindre hot med skille enn med jevn farge, er nå så, men å kalle det avtennende blir å dra det vel langt. 1
pinar Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 I Brasil sa mennene at de syns bikini skille på puppene var sexy
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Signerer At det kanskje er litt mindre hot med skille enn med jevn farge, er nå så, men å kalle det avtennende blir å dra det vel langt. JEG finner det avtennende. Det er ikke å dra det langt, det er å svare på TS sitt spørsmål. Hun spurte om et spørsmål hvor svaret er høyst subjektivt, så jeg svarte fra mitt synspunkt. JEG rynker på nesa av tydelige skiller. JEG liker mye bedre blek eller jevnt solbrun hud. Er jeg nødt til å signere en erklæring på at det er MIN personlige mening hver jævla gang jeg uttaler meg om noe så subjektivt som SKILLE? Anonymous poster hash: 5fe7c...179 2
Mannen_Tore Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 JEG finner det avtennende. Det er ikke å dra det langt, det er å svare på TS sitt spørsmål. Hun spurte om et spørsmål hvor svaret er høyst subjektivt, så jeg svarte fra mitt synspunkt. JEG rynker på nesa av tydelige skiller. JEG liker mye bedre blek eller jevnt solbrun hud. Er jeg nødt til å signere en erklæring på at det er MIN personlige mening hver jævla gang jeg uttaler meg om noe så subjektivt som SKILLE? Anonymous poster hash: 5fe7c...179 Så flott, da vet vi det! Og så vet du min mening! :-)
I Grosny Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Etter en tur til varmere strøk i sommer, har jeg følgelig skille etter bikinitrusa og overdelen. Det er ikke like kraftig lenger, men det er en fargeforskjell. Er dette "turn off"?Anonymous poster hash: e2550...e02 Det eneste som kan være problematisk i denne sammenhengen er din overdrevne bekymring for helt irrelevante greier. Slapp av!
miramis Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Så en dame i dusjen på treningssenter som var utrolig brun, men med kritthvit rumpe. Tror nok jeg hadde begynt å le hvis sexpartneren min hadde noe lignende! Og ja, jeg syntes det er turn-off. Soler meg i en liten underdel hvis jeg vil bli brun. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå