Gå til innhold

Skille etter bikinien - Turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en tur til varmere strøk i sommer, har jeg følgelig skille etter bikinitrusa og overdelen. Det er ikke like kraftig lenger, men det er en fargeforskjell. Er dette "turn off"?

Anonymous poster hash: e2550...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sol deg naken eller ikke sol deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 5fe7c...179
Skrevet

Personlig ville jeg heller ikke hatt skille, men samboeren liker skille.

Anonymous poster hash: 36895...0fe
Skrevet (endret)

Seriøst, folkens? Skille er avtennende?

Endret av Sabel
  • Liker 6
Skrevet

Seriøst, folkens? Skille er avtennende?

Kritthvite pupper mot solbrun hud? Ja.

• Liker 3
Skrevet

Haha :) Mest tåpelige jeg har lest på KG på en stund.

• Liker 3
Skrevet

Kritthvite pupper mot solbrun hud? Ja. Anonymous poster hash: 5fe7c...179

Det er en stund siden jeg kom hjem, så brunfargen er betraktelig redusert, men allikevel er jeg brunere enn jeg var før jeg dro..

Skrevet

Tydeligvis ikke turn-off :fnise:

Anonymous poster hash: 503c4...336
Skrevet

Etter en tur til varmere strøk i sommer, har jeg følgelig skille etter bikinitrusa og overdelen. Det er ikke like kraftig lenger, men det er en fargeforskjell. Er dette "turn off"?

TS, er skille etter shortsen til en mann turn-off for deg?

Skrevet (endret)

Jeg synes skille er dritsexy.

Har en kompis som også er stor fan av det.

Tenker da på skille etter badetøy ikke etter t-skjorte og lignende.

Endret av Naria
Skrevet (endret)

Bikiniskille er mad turn-on, spør du meg. Aner ikke hvorfor, but it is!

Edit: Må også presisere at et skille ved overarmen av type t-skjorter ikke er det minste spennende, men heller ikke noe jeg personlig tenker over to ganger.

Endret av Klatt
  • Liker 1
Skrevet

Haha :) Mest tåpelige jeg har lest på KG på en stund.

Signerer :)

At det kanskje er litt mindre hot med skille enn med jevn farge, er nå så, men å kalle det avtennende blir å dra det vel langt.

• Liker 1
Skrevet

I Brasil sa mennene at de syns bikini skille på puppene var sexy :P

Skrevet

Signerer :)

At det kanskje er litt mindre hot med skille enn med jevn farge, er nå så, men å kalle det avtennende blir å dra det vel langt.

JEG finner det avtennende. Det er ikke å dra det langt, det er å svare på TS sitt spørsmål. Hun spurte om et spørsmål hvor svaret er høyst subjektivt, så jeg svarte fra mitt synspunkt. JEG rynker på nesa av tydelige skiller. JEG liker mye bedre blek eller jevnt solbrun hud. Er jeg nødt til å signere en erklæring på at det er MIN personlige mening hver jævla gang jeg uttaler meg om noe så subjektivt som SKILLE?

• Liker 2
Skrevet

JEG finner det avtennende. Det er ikke å dra det langt, det er å svare på TS sitt spørsmål. Hun spurte om et spørsmål hvor svaret er høyst subjektivt, så jeg svarte fra mitt synspunkt. JEG rynker på nesa av tydelige skiller. JEG liker mye bedre blek eller jevnt solbrun hud. Er jeg nødt til å signere en erklæring på at det er MIN personlige mening hver jævla gang jeg uttaler meg om noe så subjektivt som SKILLE?

Så flott, da vet vi det! Og så vet du min mening! :-)

Skrevet

Det eneste som kan være problematisk i denne sammenhengen er din overdrevne bekymring for helt irrelevante greier.

Slapp av!

Skrevet

Så en dame i dusjen på treningssenter som var utrolig brun, men med kritthvit rumpe. Tror nok jeg hadde begynt å le hvis sexpartneren min hadde noe lignende!

Og ja, jeg syntes det er turn-off. Soler meg i en liten underdel hvis jeg vil bli brun.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...