AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg tror ikke jeg er helt normal. Har hele tiden uendelig mange tanker i hodet og stresser hele tiden og jeg får aldri til noe av det jeg vil, utsetter ting hele tiden, og alt blir bare rot og kaos og jeg blir kjempestressa. Jeg føler jeg trenger rutiner, men det er vanskelig å få det i gang. Har begynt å studere nettopp, men jeg vil snart droppe ut. Jeg får jo ikke til noe, og det er alt for mye for meg. Jeg sliter med å dra på skolen og. Får helt sperrer (angst kanskje) noen gang for å dra ut, fordi jeg føler meg så stygg og dum og mislykket. Da blir jeg heller hjemme, og så stresser jeg enda mer fordi jeg vil jo ikke være hjemme egentlig. Synes det er veldig vanskelig å leve. Skjønner ikke hvorfor alt må være så vanskelig for meg. Mister snart kjæresten min og pga hvordan jeg er, han begynner å bli lei. Hva er det som kan feile meg? Jeg har aldri gått til en psykolog eller noe, men jeg tror jeg bør det nå. Vil bli utredet for hva som kan feile meg, jeg tror ikke jeg er normal. Men jeg vil liksom ikke ta tak i det, har ikke noe lyst til å sitte der og snakke med legen min om hvordan jeg har det, synes sånt er fryktelig ekkelt. Og hva kommer til å skje videre hvis jeg går til legen og forteller hvordan jeg har det? Anonymous poster hash: 5c830...58e
Sabel Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Du går til fastlegen og forteller om problemet ditt. Deretter blir du henvist videre. Vær obs på lang ventetid, så kom deg til lege så fort du kan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå