AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Er det ikke på tide å slutte med alle disse utrolig teite trådene nå og heller bidra til at nivået på dette stedet stiger litt igjen? Dere er mange som trekker KG ned i søla med innleggene deres og dere vet alle hvem dere er. Anonymous poster hash: a5326...830 3
Alina X Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Når du leser innlegg med ord som "kvinnelogikk". Når alt negativt i verden,fra aids og fattigdom til høye boligpriser er pga feminisme. Når de argumenterer for at menn er best,sterkest,tøffest osv og kvinner bare er svake og uten vilje. Når de skriver "menn har skapt alt så derekvinner bare kan late dere. Ja, derehar også ødelagt alt med det resultat at det eksisterer krig,nød og fattigdom. At man blir kalt feit,stygg og feminist fordi man er uenig. Når "er penisen min liten?"trådene har nærmere 10 sider...... 13
Soleklart Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 (endret) Bitterpikk? Endret 2. september 2013 av Soleklart 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Når du leser innlegg med ord som "kvinnelogikk". Når alt negativt i verden,fra aids og fattigdom til høye boligpriser er pga feminisme. Når de argumenterer for at menn er best,sterkest,tøffest osv og kvinner bare er svake og uten vilje. Når de skriver "menn har skapt alt så derekvinner bare kan late dere. Ja, derehar også ødelagt alt med det resultat at det eksisterer krig,nød og fattigdom. At man blir kalt feit,stygg og feminist fordi man er uenig. Når "er penisen min liten?"trådene har nærmere 10 sider...... Det er ikke vi menn som har ødelagt ting for svarte! Det er ressursmangel og lite solidaritet som ødelegger, noe hele befolkning og dets behov er skyld i. Flertallet av stemmerne i utviklede land er kvinner, så når USA starter kriger mot svakere nasjoner og regimer er det like mange kvinner som står bak det valget som menn, og stort sett flere også. Dere er minst like skyldige i elendighet som menn, dere er bare for feige/late til å fysisk bidra, dere er bare med og bestemmer.Anonymous poster hash: e5bec...f62 2
Cordelia Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Det er ikke vi menn som har ødelagt ting for svarte! Det er ressursmangel og lite solidaritet som ødelegger, noe hele befolkning og dets behov er skyld i. Flertallet av stemmerne i utviklede land er kvinner, så når USA starter kriger mot svakere nasjoner og regimer er det like mange kvinner som står bak det valget som menn, og stort sett flere også. Dere er minst like skyldige i elendighet som menn, dere er bare for feige/late til å fysisk bidra, dere er bare med og bestemmer.Anonymous poster hash: e5bec...f62 We got one! 34
Raven Emerald Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Når man allerede på første side finner en forsvarstale som går ut på å påpeke at kvinner er like ille som menn. Helst litt verre. 16
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Det er ikke vi menn som har ødelagt ting for svarte! Det er ressursmangel og lite solidaritet som ødelegger, noe hele befolkning og dets behov er skyld i. Flertallet av stemmerne i utviklede land er kvinner, så når USA starter kriger mot svakere nasjoner og regimer er det like mange kvinner som står bak det valget som menn, og stort sett flere også. Dere er minst like skyldige i elendighet som menn, dere er bare for feige/late til å fysisk bidra, dere er bare med og bestemmer.Anonymous poster hash: e5bec...f62 Bullshit, det er MENN som starter kriger og faenskap. At de gidder. Hvorfor ikke heller ta seg en øl og slappe av? Hva er det som er så kult med å drepe og ødelegge? Det står også i Bibelen at man ikke skal drepe. Oh if I ruled the world.. Anonymous poster hash: 0b1a9...a87 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Bullshit, det er MENN som starter kriger og faenskap. At de gidder. Hvorfor ikke heller ta seg en øl og slappe av? Hva er det som er så kult med å drepe og ødelegge? Det står også i Bibelen at man ikke skal drepe. Oh if I ruled the world.. Anonymous poster hash: 0b1a9...a87 Det er ikke alltid det er noe øl å slappe av med skjønner du. Eller mat for den sags skyld, og det er da faenskapen begynner. Når damene går sulten og er lei av at menn ikke lenger klarer å utvinne verdier og ressurser som bringer mat på bordet og derfor jager mennene sine ut til andre områder for å plyndre og ta fra de som sitter på ressursene. Dere kvinner forstår ikke det at alt nyttig dere ser og rører er et resulatat av dagsverk generasjoner av menn har gjort for dere, og at det ikke er noe som heter å bare slappe av med en øl. Man må faktisk laget ølet også, og det er hvertfall ikke kvinner som sitter på den oppskriften.Anonymous poster hash: e5bec...f62
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Du vet du har en btterpikk i tråden når man vet at kvinnen har rett, men bitterpikken likevel finner en måte å gi henne feil på. Feks kvinne ble voldtatt, ja da gikk kvinne md for lite klær og flagra me fitta.Anonymous poster hash: 12b1e...baa 17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Du vet du har en btterpikk i tråden når man vet at kvinnen har rett, men bitterpikken likevel finner en måte å gi henne feil på. Feks kvinne ble voldtatt, ja da gikk kvinne md for lite klær og flagra me fitta.Anonymous poster hash: 12b1e...baa Trådstarter: Mannen min har bedratt meg! Bitterpikk1: Ikke rart det så kjip du er. Bitterpikk2: Kvinner er også utro, faktisk er de enda jævligere enn menn på det der, jeg har blitt bedratt av alle kvinner jeg har vært sammen med, og mora mi er en heks Bitterpikk3: Hvorfor skal dere kneble menns seksualitet? Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er så lei av å bli trakassert og plystret på og kladdet på. Bitterpikk1: Det er fordi du ser ut som en hore Bitterpikk2: Skulle ønske jeg ble kladdet på, men kvinner flest er jo frigide Bitterpikk3: Sexrelasjonsmarkedet er sånn at 50% av menn må prøve seg på 90% av damer, men 80% av disse damene tror de er i topp 5% og blir derfor fornærmet når de blir tafset på, når de egentlig burde bli beæret fordi de i realiteten er for stygge til å fortjene trakassering. Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er litt interessert i en mann, men synes ikke han er så attraktiv :/ Bitterpikk1: Du er feit og ekkel. Bitterpikk2: Dere kvinner er så grusomme og tomme mennesker, jeg tror jeg går og henger meg i et tre. Bitterpikk3: KLASSISK prinsessesyndrom! Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Anonymous poster hash: fe355...044 45
Cordelia Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 (endret) Trådstarter: Mannen min har bedratt meg! Bitterpikk1: Ikke rart det så kjip du er. Bitterpikk2: Kvinner er også utro, faktisk er de enda jævligere enn menn på det der, jeg har blitt bedratt av alle kvinner jeg har vært sammen med, og mora mi er en heks Bitterpikk3: Hvorfor skal dere kneble menns seksualitet? Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er så lei av å bli trakassert og plystret på og kladdet på. Bitterpikk1: Det er fordi du ser ut som en hore Bitterpikk2: Skulle ønske jeg ble kladdet på, men kvinner flest er jo frigide Bitterpikk3: Sexrelasjonsmarkedet er sånn at 50% av menn må prøve seg på 90% av damer, men 80% av disse damene tror de er i topp 5% og blir derfor fornærmet når de blir tafset på, når de egentlig burde bli beæret fordi de i realiteten er for stygge til å fortjene trakassering. Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er litt interessert i en mann, men synes ikke han er så attraktiv :/ Bitterpikk1: Du er feit og ekkel. Bitterpikk2: Dere kvinner er så grusomme og tomme mennesker, jeg tror jeg går og henger meg i et tre. Bitterpikk3: KLASSISK prinsessesyndrom! Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Anonymous poster hash: fe355...044 Klassisk! Endret 2. september 2013 av Cordelia 6
Tøytigern Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Trådstarter: Mannen min har bedratt meg! Bitterpikk1: Ikke rart det så kjip du er. Bitterpikk2: Kvinner er også utro, faktisk er de enda jævligere enn menn på det der, jeg har blitt bedratt av alle kvinner jeg har vært sammen med, og mora mi er en heks Bitterpikk3: Hvorfor skal dere kneble menns seksualitet? Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er så lei av å bli trakassert og plystret på og kladdet på. Bitterpikk1: Det er fordi du ser ut som en hore Bitterpikk2: Skulle ønske jeg ble kladdet på, men kvinner flest er jo frigide Bitterpikk3: Sexrelasjonsmarkedet er sånn at 50% av menn må prøve seg på 90% av damer, men 80% av disse damene tror de er i topp 5% og blir derfor fornærmet når de blir tafset på, når de egentlig burde bli beæret fordi de i realiteten er for stygge til å fortjene trakassering. Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Trådstarter: Jeg er litt interessert i en mann, men synes ikke han er så attraktiv :/ Bitterpikk1: Du er feit og ekkel. Bitterpikk2: Dere kvinner er så grusomme og tomme mennesker, jeg tror jeg går og henger meg i et tre. Bitterpikk3: KLASSISK prinsessesyndrom! Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen. Anonymous poster hash: fe355...044 Jeg er Bitterpikk4 og du har visst hengt for mye på dette nettstedet
Botch Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Jeg er Bitterpikk4 og du har visst hengt for mye på dette nettstedet Man trenger ikke å ha vært her særlig lenge før man ser de rare dyrene komme frem. 12
Gjest Kim Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 (endret) This is going nowhere fast... Endret 2. september 2013 av Kim
TheHairyToothfairy Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Bullshit, det er MENN som starter kriger og faenskap. At de gidder. Hvorfor ikke heller ta seg en øl og slappe av? Hva er det som er så kult med å drepe og ødelegge? Det står også i Bibelen at man ikke skal drepe. Oh if I ruled the world.. Anonymous poster hash: 0b1a9...a87 *kremte noe om margaret tatcher* 2
Tøytigern Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Det står også i Bibelen at man ikke skal drepe.Anonymous poster hash: 0b1a9...a87 Hadde i grunn ikke tenkt å bidra med noe mer. Men når du først kom trekkende med moralske greier for å provosere,må jeg leve opp til min rolle som bitterpikk. Det er jo trossalt jeg som ER bitterpikken,her. Kommentaren er som følger: Det som står i den sammenraska boka der har relevans fordi? -Menn ville ikke starta noen kriger hvis ikke kvinnfolka deres ville bo fast et sted og oppdra ungekrek. Hvem har ellers bruk for landområder med nok ressurser til å fø på kvinner og utstyre dem med luksus? Og de religiøse argumentene du kom trekkendes med. Er det noe som starter kriger...
Tøytigern Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 *kremte noe om margaret tatcher* Rust in peace.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå