Gå til innhold

kviser av avokado?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har fått kviser av å spise avokado?

Anonymous poster hash: 2019c...43a
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Nei, det har jeg ikke hørt om. Jeg spiser det hele tiden selv og det er kjempesunt og bra! Avocado hjelper faktisk mot kviser :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ble faktisk kvitt masse kviser av å spise avokado.

Anonymous poster hash: 196b2...5ae
Skrevet

Nei, det har jeg ikke hørt om. Jeg spiser det hele tiden selv og det er kjempesunt og bra! Avocado hjelper faktisk mot kviser :)

Hvem skulle trodd at avocadoen spiste avokado?

Anonymous poster hash: 294dd...054

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Hvem skulle trodd at avocadoen spiste avokado?

Anonymous poster hash: 294dd...054

Jeg er kannibal.

89aG743145.jpg

Endret av avocadoen
  • Liker 2
Gjest slettetbruker
Skrevet

Skulle ikke det være bra for huden?

Skrevet

så bra da for jeg var usikker. Spiste det og fikk en del kviser dagene etter,men så spiste jeg sjokolade og den tiden så det må være sjokoladen

Skrevet

så bra da for jeg var usikker. Spiste det og fikk en del kviser dagene etter,men så spiste jeg sjokolade og den tiden så det må være sjokoladen

Det er bare en myte at kostholdet påvirker huden. det er hormoner som skaper kviser og uansett hva du spiser får du ikke påvirket dem så mye at det utgjør noen forskjell.

Anonymous poster hash: e0d01...213

• Liker 2
Skrevet

Æsj, at noen klarer å spise det, tok en bit og brakk meg, grusomt.

Anonymous poster hash: f61f1...944
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er bare en myte at kostholdet påvirker huden. det er hormoner som skaper kviser og uansett hva du spiser får du ikke påvirket dem så mye at det utgjør noen forskjell.

Vann påvirker huden i stor grad :)

Skrevet

Æsj, at noen klarer å spise det, tok en bit og brakk meg, grusomt.

Anonymous poster hash: f61f1...944

Da tror jeg kanskje du har spist en litt overmoden en?

En god avocado smaker friskt, litt som agurk, bare mere kremete :fnise:

Anonymous poster hash: 3a362...e81

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvsagt. Hva vi spiser påvirker ikke kroppen. Duh! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 7b3d5...b3d

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvsagt. Hva vi spiser påvirker ikke kroppen. Duh! :rolleyes:

Nei, det gjør faktisk ikke det i den grad at du får kviser. Kviser kommer av hormoner.

• Liker 1
Skrevet

Vann påvirker huden i stor grad :)

Det gjør ikke en dritt med kvisene dine å drikke mye vann, nei.

Skrevet

Nei, det gjør faktisk ikke det i den grad at du får kviser. Kviser kommer av hormoner.

Jepp! Hormoner er den eeeneste grunnen i hele verden til at man får kviser. Ja, hvis det ikke er noe i veien med hormonene, da får man ikke kviser da. Ingenting påvirker hud eller talgproduksjon annet enn hormoner. Aldri.

• Liker 1
Skrevet

Jepp! Hormoner er den eeeneste grunnen i hele verden til at man får kviser. Ja, hvis det ikke er noe i veien med hormonene, da får man ikke kviser da. Ingenting påvirker hud eller talgproduksjon annet enn hormoner. Aldri.

Kostholdet påvirker iallfall ikke.

Skrevet

Kostholdet påvirker iallfall ikke.

Du har ikke tenkt på at det du putter i munnen påvirker hormonene da? Slik at maten du putter i munnen påvirker hormonene, som igjen kan gjøre slik at kviser bryter ut. Kostholdet har i stor grad mye å si.

Anonymous poster hash: aba3b...c85

Skrevet

Du har ikke tenkt på at det du putter i munnen påvirker hormonene da? Slik at maten du putter i munnen påvirker hormonene, som igjen kan gjøre slik at kviser bryter ut. Kostholdet har i stor grad mye å si.

Det er forsket mye på dette, vet du. Hormoner, ikke kosthold. Kostholdet ditt klarer ikke å påvirke hormonene i så stor grad at det får utslag på huden. Dessverre!

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Det gjør ikke en dritt med kvisene dine å drikke mye vann, nei.

Les det jeg skrev en gang til. Vann påvirker huden i stor grad. Det står ikke det spøtt om kviser. Men uansett så får man kviser av å spise usunn mat. Sjokolade, frossenpizza etc. Jeg har helt ren hud uten en eneste kvise fordi jeg unngår usunn mat. Spiser jeg en sjokolade så har jeg kviser dagene etterpå.

Og dessuten så får man "fuktigere" hud av å drikke masse vann, og det igjen gjør at man ser sunnere ut.

Endret av avocadoen
Skrevet

Det er forsket mye på dette, vet du. Hormoner, ikke kosthold. Kostholdet ditt klarer ikke å påvirke hormonene i så stor grad at det får utslag på huden. Dessverre!

Er du hudlege? Kan du evt vise til denne forskningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...