AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #21 Skrevet 24. april 2014 Ingen av de polske damene jeg har møtt er pene. De er egentlig hva jeg vil kalle stygg, og jeg syns det skal ganske mye til før noen er stygge. Men derimot har jeg nettopp blitt kjent med ei fra Ukraina, og hun er sånn stunning modell pen. Utrolig vakker, må jo ha en "hemmelig" fortid med noe stort... Anonymous poster hash: a87fe...207 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #22 Skrevet 24. april 2014 Jeg synes mange øst-europeiske damer generelt er lite pene. De har ganske "meislede" ansiktstrekk som jeg ikke finner feminine. Dessuten hjelper det ikke akkurat på at mange har utrolig dårlig kles- og sminkestil, f.eks. med gulrotrødt hår med 10 cm. ettervekst øverst, lilla øyenskygge, blå mascara og knallrød leppestift. Klærne er gjerne leopardmønstrede, topper med snøring, kjoler som både alt for korte og utringede på en gang, stilett-støvletter i lakk, svære pelskåper osv.... Det går langt mellom dem som er skikkelig pene etter min oppfatning. Anonymous poster hash: d37dd...549 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #23 Skrevet 24. april 2014 Polske jenter (og gutter) kan være utrolig pene (den delen av befolkningen med mørke trekk) mens andre kan se ganske begredelige ut (gjerne de som er lysere i hud og hår)... Anonymous poster hash: cbe31...447
Trollmor89 Skrevet 24. april 2014 #24 Skrevet 24. april 2014 Synes av Øst-Europa de mest feminine og vakre er jenter fra Ukraina 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #25 Skrevet 24. april 2014 Latvia og Litauen har også veldig mange pene jenter som vet å kle seg feminint og attraktivt.. Anonymous poster hash: cbe31...447
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #26 Skrevet 24. april 2014 Er det virkelig tilfelle...? jaja, og alle de mennene vi jobber med er jo vanlige høflige norske menn, så de hadde jo smilt imøtekommende til den nye kollegaen Så jeg skal ikke bli sur om jeg drar til Polen og ingen smiler til meg altså Anonymous poster hash: 8591b...3d2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #27 Skrevet 24. april 2014 Pene er de ja. Og feminine. Men de er sure og mutte. Foretrekker norske. Norske jenter er mer sprudlende, tar ikke alt så alvorlig og har mer sexappeal. Anonymous poster hash: 900c2...21e 3
Gjest Skrevet 24. april 2014 #28 Skrevet 24. april 2014 jaja, og alle de mennene vi jobber med er jo vanlige høflige norske menn, så de hadde jo smilt imøtekommende til den nye kollegaen Så jeg skal ikke bli sur om jeg drar til Polen og ingen smiler til meg altså Anonymous poster hash: 8591b...3d2 Jeg skal til Polen 10. mai så da er jeg advart :ler: . Godt å vite! 1
Gjest skravle Skrevet 24. april 2014 #29 Skrevet 24. april 2014 Polske jenter er pene og feminine ja. Men synes de generelt er litt tynne og skrale. Og så virker det som de er litt for alvorlige og nærtagende. Har møtt jenter over hele verden og må vel innrømme norske jenter troner øverst. Har du som mann på denne kloden fått deg ei norske jente så har du skutt gullfuglen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #30 Skrevet 24. april 2014 Det er mye fint å se på i øst ja, av både menn og kvinner. Jeg har ikke opplevd dem som sure og mutte. Anonymous poster hash: da536...747 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå