AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 hva er det verste som kan skje om jeg lar være å spise resten av idag(har bare spist frokost) og lar være å drikke eller spise i morgen også? jeg vil absolutt ikke ha mat! er kvalm og har dårlig matlyst.. vil ikke drikke heller. :/ skal jo ha gym imorgen, men jeg besvimer vel ikke? hahaAnonymous poster hash: 5a223...418
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Du besvimer neppe men vil nok bli trøtt og kanskje litt småsvimmel. I tillegg får du dårlig konsentrasjon. Uansett hvor kvalm du er i dag er det ikke sikkert du er like kvalm i morgen, og dessuten klarer man alltids å skvise i seg litt drikke og en liten matbit til tross for både kvalme og liten matlyst. Det er snakk om å ta vare på kroppen sin og gi den og hjernen det de trenger for å fungere ordentlig. Slutt å lek spiseforstyrret og ta deg sammen, du klarer å drikke og spise ihvertfall bittelitt. Anonymous poster hash: 1b2cf...18c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå