AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Sliter med å få i meg nok melkeprodukter, noe som er viktig pga. noen medisiner jeg tar. Men vet liksom ikke hva mer av melkeprodukter jeg kan inkludere i kostholdet mitt som ikke allerede er der? Jeg spiser alltid yoghurt til frokost, et av mellommåltida mine er kesam med frukt/bær, men selv de dagene jeg har rømme til middagen i tillegg, så er det i følge grete roede hele tiden for lite. (har tatt utgangspunkt i min BMR på drøyt 1500kcal). Jeg liker ikke melk og cottage cheese skjønner jeg ærlig talt ikke hvordan folk klarer å spise! Ost spiser jeg liksom bare på knekkebrød/brødskive, men det spiser jeg ikke så ofte. Noen andre forslag til melkeprodukter? Kanskje andre måter jeg kan bruke melk og ost på enn de typisk tradisjonelle? Anonymous poster hash: f392c...53d
Hedda-78 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Gratenger med ost? Revet ost på pasta eller lasagne? Fløtegratinerte poteter?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Gratenger med ost? Revet ost på pasta eller lasagne? Fløtegratinerte poteter? Bør føye til at jeg er på slanker'n, så må også passe på hva jeg har til melkeproduktet:P Tenkte akkurat selv på ostebiter i en salat:) Anonymous poster hash: f392c...53d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Rømmedipp og grønnsaker skjært i staver til kveldskosen? Osteskiver rulla sammen og litt frukt som snacks/dessert/mellommåltid. Oliven og fetaost er godt sammen, kanskje litt spekeskinke også til en pils - eller bare en kopp sterk te. Anonymous poster hash: c0bc3...2f5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Finnes forresten mange oppskrifter på småretter/middag med fetaost om du søker på nett. Hadde litt dilla på fetaost i sommer denne f.eks likte jeg godt - http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=3785 Anonymous poster hash: c0bc3...2f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå