Gå til innhold

Får ikke sluttattest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en situasjon hvor jeg må søke dagpenger, jeg har sagt opp selv om har derfor 8 ukers karantene fra søketidspunkt. Nå ser det ut som om jeg må vente i hundre år på å få disse pengene, fordi eks-arbeidsgiver ikke klarer å få sendt meg en sluttattest. Søknaden min blir ikke mottatt en gang før jeg har denne attesten.

I forrige uke mente han på at den ble sendt over "nå", jeg spurte tilbake om den ble sendt på email eller i post men fikk ikke noe svar. Jeg har ikke mottatt noen attest hverken her eller der, så jeg tviler på at den i det hele tatt ble sendt. Nå svarer han ikke på henvendelser i det hele tatt, jeg befinner meg 6 timer unna og kan ikke bare droppe innom for å hente den.

Hva skal jeg gjøre??



Anonymous poster hash: 0db17...ff2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAV må ha alle papirene sine sine så trur ikke at du kan gjøre annet enn å fortsette å mase på arbeidsgiver :( Kanskje du skal ringe NAV i morgen og spørre om de har fått attesten, kanskje arbeidsgiver har sendt den rett til NAV. Det gjorde min.



Anonymous poster hash: 86798...c78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas hull i hodet på eks arbeidsgiver! Du kan jo eventuelt kanskje ringe regnskaps/lønnsavdelingen og spørre dem hvis du jobber i en stor bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...