AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Og da jeg skriver ekstrem, mener jeg at det virkelig gjør vondt. Uavhengig av om jeg går eller ligger. Det er som om selve benet og alt vevet rundt er en stor klump av intens smerte. Det har gått vekk nå, varte ca. en time, og sitter igjen med hodepine. Har noen hatt noe lignende eller kan forklare hva det kanskje var? Anonymous poster hash: 9e3c5...695
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå