AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg skal ta av meg noen kilo og skal begynne å trene, men vet at kosthold også har mye å si. Har dere noen tips til sunne måltider? Jeg sliter veldig med å finne sunne middagsoppskrifter, og tar gjerne i mot tips om frokost og kveldsmat som er sunne. Anonymous poster hash: b9eb2...118 Anonymous poster hash: b9eb2...118
J21 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg skal ta av meg noen kilo og skal begynne å trene, men vet at kosthold også har mye å si. Har dere noen tips til sunne måltider? Jeg sliter veldig med å finne sunne middagsoppskrifter, og tar gjerne i mot tips om frokost og kveldsmat som er sunne. Anonymous poster hash: b9eb2...118 Anonymous poster hash: b9eb2...118 http://fitnessbloggen.no/oppskrifter/ Masse oppskrifter, både frokost, lunsj på jobben, middag, kveldsmat, dessert osv
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Personlig sverger jeg til fisk 2-3 ganger i uka, en vegetarmiddag, og resten rent kjøtt, som kyllingfilet og ytrefilet av svin. Så lasser jeg bare på med masse grønt; grønnsaker, salat eller frukt(frukt til pannekaker fremfor bacon er himmelsk!), og har gjerne noe til, som hummus, salsa, guacamole, rømme, etc. Begrenser inntaket av ris, pasta, brød etc., Til frokost pleier jeg å spise yoghurt(selv sverger jeg til dobbel 0% fra yoplait) og har i nøtter, rosiner, bananchips og kiwi(eller annen frukt og bær jeg har for hånden). Så tar jeg en gulrot i hånda på tur ut døra. Nå er ikke jeg et frokostmenneske så dette er egentlig litt lite, og jeg spiser derfor et mellommåltid mellom frokost og lunsj, en brødskive med egg og kaviar, en banan og nøtter... Andre sverger jo til havregrøt med frukt og rosiner som frokost. Kveldsmat spiser jeg ofte mager vaniljekesam med frukt:) Noen liker også cottage cheese i stedet. Salat med reker og oljebasert ressing er heller ikke det dummeste jeg spiser:) Anonymous poster hash: b780f...c5a
Gjest gjest17 Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Signerer posteren ovenfor. Supper er også fin slankemat :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå