Gjest Jørild Skrevet 1. mai 2014 #621 Del Skrevet 1. mai 2014 Har funnet fram og sortert babyklær etter størrelse og har begynt å vaske. Har fått vasket over kommoden, satt vugga på plass, funnet fram babyting som jeg har lagt klart. Nå begynner det å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Her er også alt klart, bortsett fra at vi mangler å flytte babysenga inn på rommet vårt. Og evt småinnkjøp som vi fint kan gjøre etter at Mini har kommet ut. Har riktignok 12 dager igjen til termin, men skal innrømme at jeg er utålmodig alt nå... Er klar for å få ut mini og begynne på neste kapittel. Endret 1. mai 2014 av LempikasPromise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #623 Del Skrevet 2. mai 2014 Her skjer det ting Våknet kl 06.00 for jeg måtte så innmari tisse, men når jeg reiser meg opp av senga så går vannet. :O Har vært på sykehuset for kontroll, og de sa at jeg kunne bli der om jeg ville, men jeg har ingen planer om å være der mer enn nødvendig, så vi dro hjem igjen for å vente på at veene skal ta seg opp. Og jeg kjenner dem nå ja, AU!!! I tillegg er det ekkelt å lekke fostervann hele tiden. Men det betyr bare at nå er det ikke lenge igjen iallefall, om ingenting skjer i kveld/natt, så blir jeg satt i gang i morgen tidlig (og det vil jeg ikke!), så håper at det skjer noe snart. Uansett så blir det baby i løpet av helga ifølge jordmoren, og jeg slipper å gå gravid til neste år Juhuuu! Og så får vi vite hvorvidt det er gutt eller jente også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 2. mai 2014 #624 Del Skrevet 2. mai 2014 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mai 2014 #625 Del Skrevet 2. mai 2014 Så spennende, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 2. mai 2014 #626 Del Skrevet 2. mai 2014 Lykke til Lempikas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 2. mai 2014 #627 Del Skrevet 2. mai 2014 Så spennende, Lempikas! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 2. mai 2014 #628 Del Skrevet 2. mai 2014 Åh, fyttigrisen så sjalu jeg ble nå, Lempikas! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. mai 2014 #629 Del Skrevet 2. mai 2014 Å, spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 2. mai 2014 #630 Del Skrevet 2. mai 2014 Spennende, lykke til Lempikas! Plutselig blir det masse babyer her i gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. mai 2014 #631 Del Skrevet 2. mai 2014 Lykke til Lempikas! Regner med du har babyen hos deg nå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 2. mai 2014 #632 Del Skrevet 2. mai 2014 Så spennende!! Masse lykke til Lempikas!! Nå merker jeg at det nærmer seg med stormskritt her etterhvert også, 4 uker til termin i går, og begynner å tenke på om det er noe jeg ikke har tenkt på, noe jeg trenger, (har ikke gjort så store forberedelser ennå egentlig) , hva burde jeg hatt som jeg sikkert har glemt, osv.. kjære vene det begynner å gå opp for meg at det snart kommer en liten baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 2. mai 2014 Kort oppdatering for å si at mini ble født 23.30 den 2.mai. Og overraskelsen var en liten gutt. Så magenfølelsen stemte den. Oppdaterer med fødselshistorien min senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 3. mai 2014 #634 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer, Lempikas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. mai 2014 #635 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer med gutten! Håper dere har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 3. mai 2014 #636 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. mai 2014 #637 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer, Lempikas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mai 2014 #638 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer så masse med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. mai 2014 #639 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 3. mai 2014 #640 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå