Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014

LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Gratulerer Amys! Det var raskt ekspedert ;)

Er veldig spent på hvor fort det går med nr. 2 her, for det gikk ganske fort med nr. 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer alle som har født! Her blirnjeg igangsatt senest tirsdag etter pinse. Hjelp! De håper på naturlig fødsel før den tid da, men ser dårlig ut :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har født! Det begynner å dra seg til nå. :)

I dag er snuppa her 5 uker gammel og tiden har flydd fort! Nå har hun begynt å smile og å herme, og når hun smiler, så smiler hun med absolutt hele ansiktet og øynene. Det er så herlig å se på! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle som har født! Her blirnjeg igangsatt senest tirsdag etter pinse. Hjelp! De håper på naturlig fødsel før den tid da, men ser dårlig ut :-p

Her også. 4 dager over nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppendeglad:

39 uker nå, og ikke lenge igjen med andre ord. Er rimelig klar for å bli ferdig altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Illicitus! Deilig at du slapp å bli satt i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ja, glad det ble semi-naturlig og at hun ble født vaginalt. Og ikke minst, glad hun ikke var så stor som fryktet :-) Deilig å vite at man nå er ferdig og kan se fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Illicitus!

Her kom snuppa for noen dager siden, fødsel gikk over all forventing og fødte ei jente med topp apgar score med engang! :) storesøster og storebror hadde mye tøffere start på livet, så at alt gikk så bra denne gangen var helt fantastisk :hjerte:

Vi har nå kommet oss hjem fra sykehuset og prøver å finne en dagsrytme hvor alle 3 barnas behov blir sett og ivaretatt.. Så går igrunn i et her om dagen :) skal bli godt å få de eldste på skolen igjen noen timer på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Leanne! Kom hun torsdag eller fredag? :)

Deilig at fødselen gikk greit, og lykke til med å etablere dagsrytme for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Leanne!

Er visst bare min junibaby som er en treigis :fnise:

Det skjer ingenting her, bortsett fra vonde kynnere og modningsrier som holder meg våken om nettene. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Leanne!

Du er ikke den eneste, La Traviata ;) Har riktignok ikke termin før på fredag, men p.g.a. at Storesøsteren kom på 39+1 er jeg en smule utålmodig. Og Storesøster har bursdag nå på onsdag, så når det ikke har skjedd noe nå så håper jeg babyen holder seg inne til søndag ihvertfall slik at de får hver sin dag og at vi rekker å feire Storesøster før det braker løs.. Men med min flaks kommer hun vel på onsdag eller lørdag :roll: Ikke har jeg noe særlig med modningstegn å melde om heller... Når kom de andre barna dine i forhold til termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jørild

Gratulerer til de som har fått!

Henger her enda jeg og. Ingen tegn til noe fødsel i nær framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Leanne!

Er visst bare min junibaby som er en treigis :fnise:

Det skjer ingenting her, bortsett fra vonde kynnere og modningsrier som holder meg våken om nettene. :klaske:

Eeeeh, hva med min maibaby??? 9 dager over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Leanne!

Du er ikke den eneste, La Traviata ;) Har riktignok ikke termin før på fredag, men p.g.a. at Storesøsteren kom på 39+1 er jeg en smule utålmodig. Og Storesøster har bursdag nå på onsdag, så når det ikke har skjedd noe nå så håper jeg babyen holder seg inne til søndag ihvertfall slik at de får hver sin dag og at vi rekker å feire Storesøster før det braker løs.. Men med min flaks kommer hun vel på onsdag eller lørdag :roll: Ikke har jeg noe særlig med modningstegn å melde om heller... Når kom de andre barna dine i forhold til termin?

Eldste kom på 40+6 og lillesøster på 39+4. Jeg begynner å tro at lillebror tar etter storebroren sin og blir overtidsbaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eksamen vel overstått, så nå venter vi bare på lille bebis her også. Hadde vært fint om han kom i helgen, selv om det ikke er det mest praktisk ift barnevakt...:P

Er 39+ noen dager nå, storesøster kom fjerde dagen over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med babyen, Amys! Ble det gutt eller jente?

Det ble gutt :) De har sett gutt på to ultralyder, så jeg syntes det ville vært dårlig gjort av han om han plutselig skulle blitt jente nå når navn og alt var klart... :)

Ellers har det gått over all forventning med storebror på snart 2, han har ikke blitt sjalu (enda), og vil kose masse med babyen. Håper det fortsetter slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde jo gå først i køen nå, Murmelmy! Uansett er det ikke lenge igjen nå :klem:

Og morgenen etter kom kula vår, i rakettfart. Hun ble født 10. juni etter 22 minutter på føden, tre timer etter første rie. Stor jente, 4.670 g 52 cm lang og 37 cm HO.

Ønsker resten av gjengen lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...