Gå til innhold

Mangel på selvinnsikt!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Link til Aftenposten

Jeg må si jeg stusset litt over denne mannens uttalelser. Hvordan er det mulig å ha hatt over 100 kjøretimer i Norge, men ikke klare å stå på førerprøven :klo:

Da må det vel være noe som tyder på at han ikke tar dette med kjøring i Norge særlig seriøst, for så vanskelig er da virkelig ikke den praktiske prøven!

Men også at kjøreskolen uttaler seg om elever i media, er ikke det litt rart?



Anonymous poster hash: 58a2d...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg også er merkelig. For meg høres det ut som fyren mangler en smule selvinnsikt, ja. Det er ikke lenge siden jeg kjørte opp selv, og mitt inntrykk er at kjøreskolen som regel har rett når de mener at man ikke er klar for førerprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener at han ikke består fordi han er utlending med godt betalt jobb. Sensor aner jo ikke hva han jobber med. Ser ut som et klart tilfelle av null selvinnsikt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i trafikken i Shanghai og opplevde den verste taxituren/kjøreopplevelsen i mitt liv. Takker flaksen for at jeg lever. Veldig mange kjører som villmenn og ville ikke vært i nærheten av å bestå en førerprøve i Norge.

Men at han trekker frem at det er fordi han er utlending.... Sånn fungerer ikke Norge heldigvis.

Hvorfor har han i så fall ikke prøvd å bytte trafikkskole og trafikkstasjon?

Anonymous poster hash: 11336...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...