Gjest Eurodice Skrevet 2. september 2013 #21 Skrevet 2. september 2013 (endret) Er fedrene til disse barna flinke til å rydde etter seg? Barn lærer av de voksne, vet dere. Endret 2. september 2013 av Arabella
Gjest Magdalene Skrevet 3. september 2013 #22 Skrevet 3. september 2013 Er fedrene til disse barna flinke til å rydde etter seg? Barn lærer av de voksne, vet dere. Jepp! Her er det pappaen til barnet som er den som er mest ryddig av oss (ikke at vi har det rotete da, for vi hater rot og uorden). Tror de fleste barn uansett misliker å rydde. Jeg syns jo ikke det er noe morsomt selv, men må jo gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #23 Skrevet 3. september 2013 Svigerdatteren din blir sikkert happy for at du ikke gadd mer oppdragelse da poden var 13... Vet du, jeg gidder virkelig ikke å krangle meg gjennom livet. Antagelig skjønner han at han må rydde når han får sitt eget, hvis ikke får han jo bare bo i en svinesti. Noen svigerdatter får jeg da antagelig ikke, og da kan han jo skylde seg selv. Anonymous poster hash: 8c9fc...0c7
Gjest Heartbeat Skrevet 3. september 2013 #24 Skrevet 3. september 2013 Man rydder SAMMEN og gir han skryt når han deltar
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #25 Skrevet 3. september 2013 Nei, vet du hva? Han er FIRE år stakkars gutt, dette kan du selv som mor ta deg av! Anonymous poster hash: 3bb24...791
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #26 Skrevet 4. september 2013 Vår jente på 3,5 kan av og til sette seg skikkelig på bakbeina og nekte å rydde. Men hvis vi gjør det slik de gjør i barnehagen, kan det plutselig bli morsomt. Da sier vi: I dag skal du rydde 9 ting! eller 8, eller 10, alt ettersom. Da rydder hun, og teller høyt. Dette funker godt i barnehagen, og også hjemme. Men vi rydder alltid før barneTV. Og hvis hun nekter å rydde, blir det ikke barneTV. Rett og slett. Anonymous poster hash: d9fdc...f28 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå