AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Noen ivrige friluftsfolk her som har hatt sex i teltet på fjelltur? Hvordan er det? Tenker da på hygiene, små forhold, svette, lukt etc..... Anonymous poster hash: 7ebae...baa
OnlyGemini Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Null problem. Jeg har med intimservietter 1
Mannen_Tore Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Teltur = enkle forhold :-) . Svettelukt, trangt, fuktige klær? Heelt normalt :-) . Så om det lukter sex i teltet, og pikken ikke får en vask etter en hyrdestund, so what? :-) . Kjør på, nyt sexen og det enkle liv, og tenk mindre :-) . Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Ta med intimservietter, som en allerede har nevnt. Om dere er redd for svettelukt ol. så kan dere ta med vanlige våtservietter også. Anonymous poster hash: 26503...bd9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Man vasker seg da på fjelltur også, veldig forfriskende med fjellvann, og man kan koke opp vann til enkelt hår og hygienevask. Anonymous poster hash: 12c55...9b6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Har til og med hatt trekant med to kompiser på telttur. Men det var altså èn overnatting, og hjem til dusjen etterpå. Har hatt masse sex med kjæresten i telt, og det er bare å holde seg normalt ren ved å vaske seg i bekker, vann, koke vann på bål/stormkjøkken, eller bruke våtservietter inimellom. Jeg er glad i et friskt bad, så på sommerstid er det ihvertfall ikke noe problem. Men jeg foretrekker at jeg kjenner typen godt, litt verre helt i starten, og om det blir over flere dager. Anonymous poster hash: a3f33...e0f
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 (endret) Telttur ? Nja. Endret 1. september 2013 av pilldorf
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Sex på telttur og ute i det fri er skikkelig opphissende..ligge nakne i teltet hele dagen,løpe en tur gjennom skogen og ta et bad i et vann osv..nam Anonymous poster hash: 6e17e...e56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå