Gå til innhold

Sex på telttur?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ivrige friluftsfolk her som har hatt sex i teltet på fjelltur? Hvordan er det? Tenker da på hygiene, små forhold, svette, lukt etc.....

Anonymous poster hash: 7ebae...baa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null problem. Jeg har med intimservietter :)

• Liker 1
Skrevet

Teltur = enkle forhold :-) . Svettelukt, trangt, fuktige klær? Heelt normalt :-) . Så om det lukter sex i teltet, og pikken ikke får en vask etter en hyrdestund, so what? :-) . Kjør på, nyt sexen og det enkle liv, og tenk mindre :-) . Lykke til!

Skrevet

Ta med intimservietter, som en allerede har nevnt.
Om dere er redd for svettelukt ol. så kan dere ta med vanlige våtservietter også.

Anonymous poster hash: 26503...bd9
Skrevet

Man vasker seg da på fjelltur også, veldig forfriskende med fjellvann, og man kan koke opp vann til enkelt hår og hygienevask.

Anonymous poster hash: 12c55...9b6
Skrevet

Har til og med hatt trekant med to kompiser på telttur. ;) Men det var altså èn overnatting, og hjem til dusjen etterpå.

Har hatt masse sex med kjæresten i telt, og det er bare å holde seg normalt ren ved å vaske seg i bekker, vann, koke vann på bål/stormkjøkken, eller bruke våtservietter inimellom.

Jeg er glad i et friskt bad, så på sommerstid er det ihvertfall ikke noe problem.

Men jeg foretrekker at jeg kjenner typen godt, litt verre helt i starten, og om det blir over flere dager.

Anonymous poster hash: a3f33...e0f
Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Telttur ?

Nja.

Endret av pilldorf
Skrevet

Sex på telttur og ute i det fri er skikkelig opphissende..ligge nakne i teltet hele dagen,løpe en tur gjennom skogen og ta et bad i et vann osv..nam ;)

Anonymous poster hash: 6e17e...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...