Gå til innhold

RBK-stjerne har forhold til 16-åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den 25 år gamle Rosenborgsjerna, og badboyen, Nicki Bille, har et forhold til den 16 år gamle bloggeren Sofie Karlstad fra Alta. Hun fylte 16 år i mai, og har altså vært over den seksuelle lavalder i kun 3 måneder.

Er det ok?

http://blokka.no/hovedsak/nicki-bille-nielsen-med-ny-flort/

Anonymous poster hash: 81648...872
Videoannonse
Annonse
Gjest halebein
Skrevet

Har ikke han en ganske "ny" liten sønn? Er det med henne da? Mener han kysset leggskinnet sitt forrige uke, fordi han hadde bilde av sønnen på det?

Skrevet

Prince-Milas,dvs sønnen er ikke denne blogdamens, tror ungen er ca 2 år og har dansk mor.

Ellers virker Nicki glad i damer og livet, om det er et forhold vites ikke, kanskje bare et ligg som bloggeren vil skryte av??? Hun er uansett lovlig da.

Anonymous poster hash: 74209...24e
  • Liker 1
Skrevet

Prince-Milas,dvs sønnen er ikke denne blogdamens, tror ungen er ca 2 år og har dansk mor.

Ellers virker Nicki glad i damer og livet, om det er et forhold vites ikke, kanskje bare et ligg som bloggeren vil skryte av??? Hun er uansett lovlig da.

Anonymous poster hash: 74209...24e

Hun er lovlig ja, men moralsk er det nok litt betenkelig..... Den jenta som AP-mannen Roger Ingebrigtsen hadde seg med var også lovlig.....

• Liker 1
Skrevet

Hun er lovlig ja, men moralsk er det nok litt betenkelig..... Den jenta som AP-mannen Roger Ingebrigtsen hadde seg med var også lovlig.....

Jo men hallo lizzm, det er jo noe annet da.

Altså Nicki Bille er jo fotballstjerne, morsom, sprek, gjør kule ting på banen, ungene digger ham, damene digger ham, billettansvarlig og økonomiansvarlig i RBK digger ham.

Raske Roger er/var jo bare en halvgammel ekkel politiker med makt som burde visst bedre enn å utnytte unge uskyldige jentelam på den måten...

:sarkasme:

• Liker 9
Skrevet

Ungjentene trenger også å bli pult så lenge de er lovlig er det jo ikke noe problem. Snakk om å lage stort av ingenting. Jeg skal pule ei ungjente snart helst ei på 17

Anonymous poster hash: 39f30...25d
  • Liker 1
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Lol, han synes sikkert det er dritkult at jenta la ut det bilde på nett.

Endret av Arbeider
  • Liker 6
Gjest RompeRusk
Skrevet

Haha, tenkte faktisk det måtte være NBN før jeg gikk inn på tråden :fnise:

Ser eeegentlig ikke helt hva han er å hyle etter, men småjentene ser til å eeeeeeeelzke ham så..

Skrevet

Ta det med ro, dette er helt vanlig i Finnmark. Vi bør respektere andre landsdelers kultur, så lenge de holder seg innenfor norsk lov. :fnise:

Anonymous poster hash: 737a7...4a3
  • Liker 10
Skrevet

Det er lovlig, så hvorfor skal vi sitte her og dømme andre? Fyren er da ikke 50 heller..

Anonymous poster hash: 8aa97...0bb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så farlig med aldersforskjell. Kjærlighet kjenner ingen grenser! Det gjør heller ikke en flørt!

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så farlig med aldersforskjell. Kjærlighet kjenner ingen grenser! Det gjør heller ikke en flørt!

Enig. Og det er kun på KG folk tar så av over en aldersforskjell. Til og med farlig om f.eks en 17-åring er sammen med en på 21..

Skrevet

Den 25 år gamle Rosenborgsjerna, og badboyen, Nicki Bille, har et forhold til den 16 år gamle bloggeren Sofie Karlstad fra Alta. Hun fylte 16 år i mai, og har altså vært over den seksuelle lavalder i kun 3 måneder.

Er det ok?

http://blokka.no/hovedsak/nicki-bille-nielsen-med-ny-flort/

Det er mer enn ok, hun er heit! Han fortjener en high-five.

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra i den moralske og den juridiske rettsal mener du?

• Liker 1
Skrevet

Du vet at det er lovlig å ha sex med en jente på 16 år ja? Da er vel ikke dette noe å diskutere. En 16-åring er i følge loven moden nok til å skjønne konsekvensene av sex, og da forholder vi oss til det.

Skrevet

Man kan bare drite i det da! At noen mennesker skal bestemme slike ting er bare tull. Når det gjelder kjærlighet, flørt osv så synes jeg at personene får gjøre det dem vil så lenge begge vil det uten innblandelse fra loven som skal bestemme over kjærlighetslivet til folk. NEI, bry dere om mye viktigere saker enn det sier jeg.

Skrevet

Vi ville alle gått inn i en 16 år gammel mus om vi fikk sjansen. Historier som dette gir håp til oss alle.

Anonymous poster hash: ad695...def
  • Liker 6
Skrevet

Var inne på bloggen hennes. Fy faen som hun spiller på kropp. Det ene blogginnlegget handlet om at hun var kommet hjem igjen, ingenting annet. Hun sørget for å avslutte innlegget med 2 bilder av seg selv der hun poserer i undertøy og ingen relevans til innlegget. Det er nesten trist at den eneste måten hun tror hun er verdt noe er å vise seg fram og får komplimenter for kroppen sin.

• Liker 5
Gjest abcdefgh
Skrevet

Måtte google for å se hvem hun var. Well played Nicki Bille!

• Liker 1
Skrevet

Men tydligvis kjenner kjærlighet grenser så lenge du heter rune øygard. Da ble det ramaskrik uten like her. Hvorfor er dere så dobbeltmoralske. Jeg har vanskelig for å tro at kvinner bevist kan være så smålige/diktatoriske som de gir uttrykk for så jeg håper dere rett og slett er litt dumme bare?

Forøvrig er det ganske patetisk at du eriks anser en 16 åring som noe å skryte av. Det er en 16 åring, altså ikke akkurat så veldig vanskelig å playe. For all del, sikkert et digg ligg, men det er vel faen ikke akkurat noe man vil ha på sex cv'n om man vil bli tatt seriøst.

Anonymous poster hash: 04352...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...