Gjest iGirl Skrevet 3. september 2013 #21 Skrevet 3. september 2013 mener dere alvor dere som sier at TS skal fortelle datteren sin at pappa slo henne "på tull"??! hva i alle dager lærer hun av det ?? 1
LilleSnupp Skrevet 3. september 2013 #22 Skrevet 3. september 2013 (endret) Hva med "Mamma hadde ei mygg på rompa og pappa drepte den"? Tilføyelse: Jeg har ennå bilde på netthinna mi av pappa sitt hode som vrir seg frem og tilbake mellom mammas bein - mens jeg står i sprinkelsenga! Endret 3. september 2013 av LilleSnupp 3
Magic Mike Skrevet 3. september 2013 #23 Skrevet 3. september 2013 Hahahahahha, så jævlig kleint! Dette var dagens 2
Omnivore Skrevet 3. september 2013 #24 Skrevet 3. september 2013 Nå ble jeg nysgjerrig! Ble det noe lillesøster av det? Anonymous poster hash: d4e62...82d Nope. Fant ut i ettertid at stefar ikke kunne få lillesøstre! Skuffa! Riskjeks: Ikke egentlig. Når jeg var 6 år syns jeg det bare var uhorvelig ekkelt å lese noe slik. Herregud, hvorfor skulle jeg ville ha en guttetiss inn i min jentetiss? Det sto ikke en skit om at man fikk barn av sånt! Når jeg fikk vite at det ble lillesøstre av slikt var det jo greit. I ettertid er jeg noe mer opplyst kan du si. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 3. september 2013 #25 Skrevet 3. september 2013 Glemmer aldri den gangen vi hadde lagt ungen og hadde heftig sex med leketøy, dildo og diverse greier på soverommet vårt. Da vi var ferdige og røsket opp døran, stod poden og gløttet i nøkkelhullet. ALDRI har jeg følt slik skam og ble tom for ord. Føler meg enda som verdens verste mor, enda dette er noen år siden 1
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #26 Skrevet 3. september 2013 Nei, det trenger ikke bety det. Jeg også ble veldig traumatisert av sex-greier som barn. Jeg tålte ikke høre det, og i tillegg var jeg ikke klar for sånne guttegreier før jeg var i 20-årene. Noen reagerer mer enn andre. Det du syns var greit, kan en annen syns er grusomt. Anonymous poster hash: 46bc6...1ef Å få et TRAUME (sjekk med ordboka e.l for hva det faktisk betyr) av en enkel skriftlig opplysning om hvordan man lager barn, synes jeg høres veldig rart ut. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #27 Skrevet 3. september 2013 mener dere alvor dere som sier at TS skal fortelle datteren sin at pappa slo henne "på tull"??! hva i alle dager lærer hun av det ?? Han gjorde det jo "på tull"
Gjest iGirl Skrevet 3. september 2013 #28 Skrevet 3. september 2013 Han gjorde det jo "på tull" så datteren har lov å slå andre da, så lenge det er "på tull"?
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #29 Skrevet 3. september 2013 så datteren har lov å slå andre da, så lenge det er "på tull"? "På tull", som i lekeslossing, ja. Selvsagt. Å slå "på alvor" er å skade andre, der den andre ikke er med på leken. Når begge er med på leken, må barna få lov til å prøve ut slikt. Akkurat som voksne 2
Gjest iGirl Skrevet 3. september 2013 #30 Skrevet 3. september 2013 "På tull", som i lekeslossing, ja. Selvsagt. Å slå "på alvor" er å skade andre, der den andre ikke er med på leken. Når begge er med på leken, må barna få lov til å prøve ut slikt. Akkurat som voksne i min bok er det ikke lov å slå, punktum.
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #31 Skrevet 3. september 2013 i min bok er det ikke lov å slå, punktum. Vel, det er noe barn må få lov til å prøve ut etter min mening. Det er forskjell på å slå fordi man er sint/frustrert/ønsker å være slem, og en lek som begge er med på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå