Gå til innhold

Datter (6) "avslørte" oss i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er egentlig at vi drev og hadde oss (et par tre timer etter hun hadde lagt seg) og hun tydeligvis kom ned fordi hun hadde hatt mareritt.. Hun åpnet døren og ser faren klaske til meg på rumpa under akten, og nå har hun sagt på skolen at pappa slår mamma.......... jeg dør av skam.

noen aning hvordan i all VERDEN jeg skal ta opp det her?! Jeg har jo ikke peiling, rød som en tomat.... :rodme:

Anonymous poster hash: 9ba38...736
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, alt er bedre enn en 6-åring jeg kjente som sov på samme rom som sin far (under samvær) og våknet midt i hyrdestunden mellom hennes far og hans nye kjæreste. Som om uhellet ikke var stort nok, så sto sengene i en slik vinkel at hun kunne betrakte det hele fra den nedre delen av voksensengen. Det var et sånt skremmende syn at hun lot som hun sov, deretter ville hun ikke besøke sin far på 1 år. Hun ble nok skikkelig traumatisert og husker det nok godt enda i en alder av 21.

Siden din datter er opptatt av pappa slo deg, er det mulig og forklare at det var en slags lek?

Skrevet

Er det ikke på tide å lære jenta hva samleie er? Anbefalee boka Kroppen, den gjør det enkelt å snakke om onani, unnfangelse og sex.

Skrevet

Er det ikke på tide å lære jenta hva samleie er? Anbefalee boka Kroppen, den gjør det enkelt å snakke om onani, unnfangelse og sex.

Enig i den, en passende anledning til og fortelle hva voksne som er glade i hverandre gjør noen ganger.

• Liker 4
Skrevet

Si at dere lekte en slags voksenlek, litt som lekeslåssing.

Anonymous poster hash: c6bec...42d
  • Liker 3
Skrevet

Ja trur jeg hadde sagt vi tulla med hverandre og lekte voksenlek jeg også, og at pappa slo, var en del av leken :P At det var bare tulleslåing..

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er bare å ta praten... Forklar at voksne gjør dette for å kose seg og ha det gøy. Ikke gjør noen stor greie utav det.

Unger som får en enkel forklaring på voksenlivets gleder, får ikke traumer av sånt, uansett om det er mamma og pappa eller pappa og hans nye kjæreste...

• Liker 6
Skrevet

Blir ikke det litt feil å forklare at voksne slår hverandre for å ha det gøy da?

Anonymous poster hash: 5ec46...330
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Blir ikke det litt feil å forklare at voksne slår hverandre for å ha det gøy da?

Anonymous poster hash: 5ec46...330

Barn gjør jo også det - lekeslossing f.eks...

Skrevet

"Nå skal du høre. Når mammaer og pappaer er glade i hverandre, så hender det at de tar av hverandre klærne og dasker hverandre litt på rumpa nakne."

• Liker 17
Gjest Runforit
Skrevet

Saken er egentlig at vi drev og hadde oss (et par tre timer etter hun hadde lagt seg) og hun tydeligvis kom ned fordi hun hadde hatt mareritt.. Hun åpnet døren og ser faren klaske til meg på rumpa under akten, og nå har hun sagt på skolen at pappa slår mamma.......... jeg dør av skam. noen aning hvordan i all VERDEN jeg skal ta opp det her?! Jeg har jo ikke peiling, rød som en tomat.... :rodme:Anonymous poster hash: 9ba38...736

Hahahaha! Måtte bare le da jeg leste dette! Tror ikke du skal tenke på det. I barnehagen vet de at barn tolker ting på en litt annen måte en hva voksne oppfatter det som. Tror nok det er mange barn som sier mye rart ut i fra glimt av hendelser i hjemmet ;)

Fortelle henne som en over her sa at av og til leker mamma og pappa sammen eller noe i den duren.

Skrevet

:icon_lol::laugh::ler::rulle:

Anonymous poster hash: 10c8e...6c1

Anonymous poster hash: 10c8e...6c1
Skrevet

Husker jeg leste i en bok når jeg var 6 år at "når mammaer og pappaer skal lage barn så putter pappaer tissen sin inni mammaer sin tiss. Det er litt hardt og merkelig, men de voksne liker det" eller noe i den dur. DET var traumatiserende det.
Det at mamma og hennes nye mann humpet støtt og stadig i det jeg kom inn døra og ikke fikk sove, det var null problem. For jeg viste at mamma og hennes nye mann prøvde å lage en lillesøster til meg og det var slik det skjedde. Men du skjønner det at lillesøstre er vanskelige å lage så det er ikke sikkert at det blir lillesøster av "det som skjer" om natta når storesøstre skal sove. Det kan ta mange år det nemlig! og selv da er det ikke sikkert at det kommer en lillesøster! Men mamma og "mannen sitt navn" prøver så godt de kan! var egentlig forklaringen på sex jeg fikk når jeg bustet dem som 5 åring første gang.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du skal bare si at dere lekesloss.

En ting hadde vært om hun gikk inn på dere mens dere holdt på i helt vanlig misjonær, da hadde jeg "tatt praten", men jeg tenker at hun trenger jo ikke å vite at mamma liker å bli dasket på rumpa av pappa. Det kommer hun ihvertfall aldri til å komme over.

Anonymous poster hash: 9901a...794
  • Liker 8
Skrevet

Husker jeg leste i en bok når jeg var 6 år at "når mammaer og pappaer skal lage barn så putter pappaer tissen sin inni mammaer sin tiss. Det er litt hardt og merkelig, men de voksne liker det" eller noe i den dur. DET var traumatiserende det.

Det at mamma og hennes nye mann humpet støtt og stadig i det jeg kom inn døra og ikke fikk sove, det var null problem. For jeg viste at mamma og hennes nye mann prøvde å lage en lillesøster til meg og det var slik det skjedde. Men du skjønner det at lillesøstre er vanskelige å lage så det er ikke sikkert at det blir lillesøster av "det som skjer" om natta når storesøstre skal sove. Det kan ta mange år det nemlig! og selv da er det ikke sikkert at det kommer en lillesøster! Men mamma og "mannen sitt navn" prøver så godt de kan! var egentlig forklaringen på sex jeg fikk når jeg bustet dem som 5 åring første gang.

Nå ble jeg nysgjerrig! Ble det noe lillesøster av det? ;)

Anonymous poster hash: d4e62...82d

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Da må du ha hatt et usedvanlig skjermet liv...

• Liker 3
Skrevet

Da må du ha hatt et usedvanlig skjermet liv...

Nei, det trenger ikke bety det. Jeg også ble veldig traumatisert av sex-greier som barn. Jeg tålte ikke høre det, og i tillegg var jeg ikke klar for sånne guttegreier før jeg var i 20-årene. Noen reagerer mer enn andre. Det du syns var greit, kan en annen syns er grusomt.

Anonymous poster hash: 46bc6...1ef

Skrevet

Ja ja, alt er bedre enn en 6-åring jeg kjente som sov på samme rom som sin far (under samvær) og våknet midt i hyrdestunden mellom hennes far og hans nye kjæreste. Som om uhellet ikke var stort nok, så sto sengene i en slik vinkel at hun kunne betrakte det hele fra den nedre delen av voksensengen. Det var et sånt skremmende syn at hun lot som hun sov, deretter ville hun ikke besøke sin far på 1 år. Hun ble nok skikkelig traumatisert og husker det nok godt enda i en alder av 21.

Siden din datter er opptatt av pappa slo deg, er det mulig og forklare at det var en slags lek?

Ja, si at dere lekeslåss, og at pappa slo mamma på rompa ved et uhell, eller no!

Anonymous poster hash: 46bc6...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...