AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Dette høres kanskje teit ut, mtp det som skjer i Syria nå. men hva gjør de hvis de må ha nye klær el sko f.eks? Virker som det er ekstremt dårlig shopping der nede? Anonymous poster hash: d7517...dfa
The Kitten Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Dette høres kanskje teit ut, mtp det som skjer i Syria nå. men hva gjør de hvis de må ha nye klær el sko f.eks? Virker som det er ekstremt dårlig shopping der nede? Anonymous poster hash: d7517...dfa 4
Gjest Evans Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Tror kanskje det ikke er nye sko som står høyest på ønskelista om man bor i Syria
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Men hva gjør de lissom? Dersom de må ha nye klær? De har vel ikke akkurat noen Armani-butikk eller Topshop å gå innom? Eller er det Røde Kors som hjelper til kanskje.. Anonymous poster hash: d7517...dfa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Finnes vel kanskje markeder rundt omkring der nede? Anonymous poster hash: caa25...7d3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 I alle dager, selvfølgelig finnes det i en normalsituasjon butikker og vestlige merkevarer i Syria. Tror du det er snakk om et u-land? De har både Armani, Four Seasons og alt de behøver. At det er forbeholdt eliten, og at mesteparten av befolkningen lever under helt andre vilkår, er en annen sak. Men de finner også klær, uten problemer. Du har sikkert hørt om souk, det arabiske markedet?Anonymous poster hash: 478f7...a0d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 I alle dager, selvfølgelig finnes det i en normalsituasjon butikker og vestlige merkevarer i Syria. Tror du det er snakk om et u-land? De har både Armani, Four Seasons og alt de behøver. At det er forbeholdt eliten, og at mesteparten av befolkningen lever under helt andre vilkår, er en annen sak. Men de finner også klær, uten problemer. Du har sikkert hørt om souk, det arabiske markedet?Anonymous poster hash: 478f7...a0d Det er vel technically et u-land nå eller? Har hørt om souk ja, men regner med de er nedbomba.. Må være kjipt å ha så dårlig shopping, jeg hadde blitt gæren. Kanskje de handler på nett? Anonymous poster hash: d7517...dfa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Trolleri trolleraaaaa Hvorfor sier du det? Jeg kom bare til å tenke på dette. Greit, jeg tenker på mye sjukt men altså jeg lurer bare på hva de gjør med klær og slikt. Og hva med de stakkars barna? Får de klær fra Røde Kors? Fins vel ikke HM der nede nu. Anonymous poster hash: d7517...dfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå