Gå til innhold

Menn: Har dere noen gang..


Fremhevede innlegg

Skrevet

..fantasert om en av venninnene til dama/flørten din? Hva slags fantasier i så fall (trekant, jente-jentesex..)? Betyr det at du like gjerne kunne ha nøyd deg med venninnen, eller er noe av grunnlaget for fantasiene at dama/flørten din deltar aktivt?

Anonymous poster hash: ef0fc...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg fantaserer ikke om venninnene til damen. Anonymous poster hash: 8ec34...307

  • Liker 2
Skrevet

Noe sier meg dette egentlig ikke er et spørsmål. Men nei, kan ikke si jeg har det.

  • Liker 2
Gjest Arbeider
Skrevet

Fantasert om omtrent alle jentene jeg har møtt

  • Liker 2
Gjest pilldorf
Skrevet

Fantasert om omtrent alle jentene jeg har møtt

Så konstruktivt da. Hvordan er det med kvinnesynet ditt da ?

  • Liker 2
Skrevet

For å si det på en enkel måte, jeg jobber i kollokvie 10-12 timer i uken i sammen med 3 flørtete og fantastisk pene jenter. Jeg håper virkelig ikke at noen tror en mann kan leve under den typen forhold uten å fantasere litt en gang



Anonymous poster hash: bdeeb...1ed
Gjest Arbeider
Skrevet

Så konstruktivt da. Hvordan er det med kvinnesynet ditt da ?

Hadde vel ikke fantasert om dem om jeg ikke likte kvinner.

  • Liker 4
Skrevet

Nå er jeg jente og har bare hatt mannlige kjærester/flørter.

Jeg fantaserte om broren til ex-kjæresten min. Puh, jeg syntes han var heit!

Hadde ikke noe dårlig samvittighet for det. Men fanteserte aldri om at ex-kjæresten min skulle være med.

Har fantasert om det om en venn av en jeg hold på med også.

Jeg likte tanken på at det var absolutt forbudt område, tror jeg.



Anonymous poster hash: 6553c...5da
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fantaserer ikke om å ligge med hennes venninner. Men under bakfra-sex hender det jeg forestiller meg at vi overnatter i samme seng som en venninne av henne, og at venninnen ligger ved siden av og følger med i halvmørket. Svært effektiv fantasi.

Skrevet

Hadde vel ikke fantasert om dem om jeg ikke likte kvinner.

Tenner på kvinner =/= bra kvinnesyn.

Anonymous poster hash: f9f24...030

Skrevet

For å formulere meg på en annen måte: Har du hatt fantasier/fantaserer du om flørten/kjæresten din, og "bygget på" med at venninnen hennes (og du) er med?

Anonymous poster hash: ef0fc...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...