AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #21 Skrevet 2. september 2013 Og hvem har gitt deg retten til å sitte her inne å diskutere andre mennesker? Du kjenner ikke Kamilla! Og om hun så tjener penger på bloggen, hvorfor skal du eller andre kunne uttrykke deres negative meninger om henne for det? Hun skader ingen gjennom bloggen sin.. Du må virkelig finne bedre å gjøre med livet ditt.. Stakar deg Anonymous poster hash: ae395...1c4 Nå må du roe reka. Jeg har enda ikke skrevet NOE om hva jeg syns om Kamilla, lær deg å lese før du gyver løs på internett. Stakar meg? Jeg har ikke rett til å spørre hva folk syns om en random blogger, men DU kan dømme meg som stakkarslig? Haha. Ta en kikk i speilet. Anonymous poster hash: 02cd8...646 3
Gjest Euforia Skrevet 2. september 2013 #22 Skrevet 2. september 2013 Kan noen linke til bloggen? Anonymous poster hash: 9381b...e64 Kamillak.com Jeg synes hun er flink til det hun driver med, hun tar mange fine bilder. Likevel inspirerer hun ikke meg. Det virker så påtatt å elske _all_ sunn mat. Mulig hun ikke er sånn lenger nå, det er noen år siden jeg leste bloggen hennes. 2
Charminia Skrevet 2. september 2013 #23 Skrevet 2. september 2013 Jeg syntes at hun er veldig inspirerende jeg! Er ofte innom bloggen hennes for å få inspirasjon til enkel og sunn mat. Selv om hun ikke har den typiske fitnesskroppen syntes jeg hun utstråler sunnhet og livsglede - og hun er utrolig sterk!! Her om dagen tok hun 120 kg i markløft, imponerende spør du meg 1
Papirfly Skrevet 2. september 2013 #24 Skrevet 2. september 2013 Kan noen linke til bloggen? Anonymous poster hash: 9381b...e64 http://kamillak.com/ Så enkelt var det. 1
skyflakes Skrevet 2. september 2013 #25 Skrevet 2. september 2013 Syns hun er veldig flink, og i begynnelsen veldig inspirerende. Nå er bloggen blitt kjedelig, samme gamle turbildene all over...
Niennas Skrevet 4. september 2013 #26 Skrevet 4. september 2013 Ryddet for spekulasjoner/hets. Niennas, mod.
Unika Skrevet 4. september 2013 #27 Skrevet 4. september 2013 Syntes hun er kjempeflink jeg! Og hun har en sterk og fin kropp 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #28 Skrevet 4. september 2013 Nå må du roe reka. Jeg har enda ikke skrevet NOE om hva jeg syns om Kamilla, lær deg å lese før du gyver løs på internett. Stakar meg? Jeg har ikke rett til å spørre hva folk syns om en random blogger, men DU kan dømme meg som stakkarslig? Haha. Ta en kikk i speilet.Anonymous poster hash: 02cd8...646 Når ble hun mindre et menneske med følelser bare fordi hun blogger? Gratulerer til deg som tydeligvis rettferdigjør mobbing av andre. Bra signal å sende ut Anonymous poster hash: ae395...1c4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #29 Skrevet 5. september 2013 Når ble hun mindre et menneske med følelser bare fordi hun blogger? Gratulerer til deg som tydeligvis rettferdigjør mobbing av andre. Bra signal å sende ut Anonymous poster hash: ae395...1c4 Vel. Hun tjener penger på å utlevere seg selv. Da er du en offentlig person, og du må tåle at folk er meninger om deg. Punktum. Anonymous poster hash: 02cd8...646 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #30 Skrevet 7. september 2013 Og selvfølgelig kommer det et innlegg om hvor grusomt internett er. JA, noen av kommentarene her er direkte ufine og unødvendige, men er det noe å gå i kjelleren for? Er jo ikke måte på hvor hun tar på vei. Hvis du ikke tåler å være en offentlig person anbefaler jeg at du enten får deg tykkere hud, eller legger ned bloggen og heller får deg en deltidsjobb. Anonymous poster hash: 02cd8...646 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #31 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg kjøper ikke helt det opplegget hennes jeg, er jeg den eneste? Alt skal være så perfekt lina opp, jeg kjenner jeg blir litt sliten av det. Blir ikke veldig inspirerert av folk som tilsynelatende aldri gjør noe feil, eller har en dårlig dag. Anonymous poster hash: 02cd8...646 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #32 Skrevet 30. oktober 2013 Syntes hun virker søt og flink! Men reagerer litt på en ting: er ikke porsjonene hennes med mat enorme? Føler jeg spiser mye, men de porsjonene hun tar bilder av ser ekstreme ut. I tillegg er det svært mye fett ? (selv til lavkarbo å være).. ikke ment negativt, er egentlig bare nysgjerrig om det er vanlig med så mye mat til et måltid (selv om man trener). Anonymous poster hash: ae264...c9b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #33 Skrevet 30. oktober 2013 Hva skjedde egentlig med henne og Ida Wulff? Ida Wulff tåler jo ikke trynet på henne lenger. Tror ikke KamillaK er så uskyldig som hun absolutt skal framstille seg. Anonymous poster hash: 02cd8...646 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #34 Skrevet 30. oktober 2013 Hva skjedde egentlig med henne og Ida Wulff? Ida Wulff tåler jo ikke trynet på henne lenger. Tror ikke KamillaK er så uskyldig som hun absolutt skal framstille seg. Anonymous poster hash: 02cd8...646 Jeg tror kanskje det er Ida W som er problemet. Er ikke hun kjent for å være skikkelig dramaqueen? Anonymous poster hash: ae264...c9b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #35 Skrevet 30. oktober 2013 Det er noen år siden og jeg husker ikke nøyaktig hva som skjedde, men det handlet om at Kamilla var en dårlig venn. Fortalte noen sensitive hemmeligheter videre, etc etc. Jeg tror kanskje det er Ida W som er problemet. Er ikke hun kjent for å være skikkelig dramaqueen? Anonymous poster hash: ae264...c9b Anonymous poster hash: 2d0d0...2bd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #36 Skrevet 5. november 2013 http://kamillak.com/2013/11/alle-ma-yte/ "Jeg skjønner grunnen til at det trolig virker som om enkelte ting kommer lett for meg. Skole, trening, vennskap, hverdager, livet…" jaha? ok!Anonymous poster hash: 02cd8...646 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #37 Skrevet 27. juni 2016 Vet dette er en gammel tråd, men hvordan kan hun ha blitt så sterk? Resultatene er jo ville og hun er norgesmester i styrkeløft(?!) Ser jo ikke ut som en typisk boler-kropp, så hva er hemmeligheten hennes? Anonymkode: 87d54...55a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #38 Skrevet 29. juni 2016 Like elendig som de aller fleste andre blogger... Anonymkode: 75e05...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå