Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er opinionen her? Kjør debatt.

Anonymous poster hash: 02cd8...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjeeesp. bare masse bilder av naturen. og litt treningsbilder.

Anonymous poster hash: b3e42...4d6
  • Liker 1
Skrevet

Visstnok gått ned over 20 kg, men ser fortsatt dvask ut.

Anonymous poster hash: 91f78...31c

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns treningspostene hennes var inspirerende i begynnelsen, men nå er det bare pinlig. Fordi hun har gått ned et par kilo er hun plutselig ekspert i alt som har med ernæring og trening å gjøre? Sikkert søt og grei, men irriterende i bloggform. Slutta å lese.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Niennas, mod

Skrevet

Hva er bloggen?

Anonymous poster hash: 0d2e2...eba
Skrevet

Virker veldig inspirert og opptatt av fotballfrue. Poserer alltid så det blir mellomrom mellom beina.

Poster mye bilder av sunn mat da (zzzzZZ)

Anonymous poster hash: c2e89...881

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun virker veldig bezzerwisser - dette funker for meg, så dette er fasiten!

Og om det funker for henne? Seriøst, hun ser ikke ut som en person som trener 5 (eller 6?) dager i uken, samt spiser utelukkende sunn mat.

Anonymous poster hash: dc680...d9c
  • Liker 1
Skrevet

Altså, jeg kan forsåvidt skjønne at dere lager tråder for å diskutere (eller slenge dritt om) bloggere som fotballfrue eller kristinaandersen, selv om jeg på ingen måte er tilhenger av det selv. Men å lage en tråd her for å diskutere (altså for det meste å kritisere) kamillak, det skjønner jeg ikke at dere får dere til å gjøre. Hun er kanskje litt i overkant positiv, glad, energisk og sunn for noen av dere, men det virker jo faktisk - i motsetning til hos andre - tvers igjennom ekte.

Og hun har selv sagt at hun er fornøyd med kroppen hun har; hun synes verken hun er for tynn eller for tykk. Da skjønner jeg virkelig ikke vitsen med å diskutere kroppen hennes. Hun spiser (virker det som) nesten utelukkende sunn, "ren" mat, men det er mye næringsrik og fettrik mat, som avocado, nøtter, oster osv. Det får man ikke nødvendigvis fitnesskroppen av, tro det eller ei, men man får en sunn og fungerende kropp noe som tydeligvis er nok for henne. Og da kan jeg ikke helt forstå at dere som liksom sitter og diskuterer her, ikke synes det er nok. Alt handler faktisk ikke bare om utseende.

Skrevet

Altså, jeg kan forsåvidt skjønne at dere lager tråder for å diskutere (eller slenge dritt om) bloggere som fotballfrue eller kristinaandersen, selv om jeg på ingen måte er tilhenger av det selv. Men å lage en tråd her for å diskutere (altså for det meste å kritisere) kamillak, det skjønner jeg ikke at dere får dere til å gjøre. Hun er kanskje litt i overkant positiv, glad, energisk og sunn for noen av dere, men det virker jo faktisk - i motsetning til hos andre - tvers igjennom ekte.

Og hun har selv sagt at hun er fornøyd med kroppen hun har; hun synes verken hun er for tynn eller for tykk. Da skjønner jeg virkelig ikke vitsen med å diskutere kroppen hennes. Hun spiser (virker det som) nesten utelukkende sunn, "ren" mat, men det er mye næringsrik og fettrik mat, som avocado, nøtter, oster osv. Det får man ikke nødvendigvis fitnesskroppen av, tro det eller ei, men man får en sunn og fungerende kropp noe som tydeligvis er nok for henne. Og da kan jeg ikke helt forstå at dere som liksom sitter og diskuterer her, ikke synes det er nok. Alt handler faktisk ikke bare om utseende.

Enig her.

Skrevet

Jeg har ikke sagt noe som helst om utseendet hennes jeg, men det ER et faktum at hun fremstår som en bedreviter. Likte henne mye bedre før hun plutselig ble selverklært ekspert på alt (i en alder av 22).

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mindre enig i det dere skriver her. Det virker ikke helt som at dere i det hele tatt har lest bloggen hennes, men at du som startet denne tråden bare er ute etter å skrive dritt uten grunn. Glemmer du at det er en person bak denne bloggen? En som har jobbet så utrolig hardt for å gå ned så mye i vekt, noe som er beundringsverdig og ikke til å kritisere? Hun har da aldri påstått at hennes måte å leve på er den riktige, og hun skriver gjentatte ganger at de som leser bloggen må spise og trene på den måten som fungerer for dem!

Kamilla er en av de få bloggerne som fremmer en sunn livsstil, i forhold til alle de bloggerene som fokuserer på å spise minst og å være tynnest.

Vær litt forsiktige med å peke fingeren på alle andre rundt dere, uten å ta dere en titt i speilet først! Vedder på at ikke dere er perfekte. At hennes blogg kan påvirke deres liv på en negativ måte er jo faktisk bare trist for dere.

Anonymous poster hash: ae395...1c4
  • Liker 1
Skrevet

Ingen som har sagt at bloggen hennes påvirker noen i negativ retning.

Men å synes at hun opptrer som en bedreviter, er det flere som synes, selv om ikke du er enig.

Anonymous poster hash: dc680...d9c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mindre enig i det dere skriver her. Det virker ikke helt som at dere i det hele tatt har lest bloggen hennes, men at du som startet denne tråden bare er ute etter å skrive dritt uten grunn. Glemmer du at det er en person bak denne bloggen? En som har jobbet så utrolig hardt for å gå ned så mye i vekt, noe som er beundringsverdig og ikke til å kritisere? Hun har da aldri påstått at hennes måte å leve på er den riktige, og hun skriver gjentatte ganger at de som leser bloggen må spise og trene på den måten som fungerer for dem! Kamilla er en av de få bloggerne som fremmer en sunn livsstil, i forhold til alle de bloggerene som fokuserer på å spise minst og å være tynnest. Vær litt forsiktige med å peke fingeren på alle andre rundt dere, uten å ta dere en titt i speilet først! Vedder på at ikke dere er perfekte. At hennes blogg kan påvirke deres liv på en negativ måte er jo faktisk bare trist for dere. Anonymous poster hash: ae395...1c4

Jeg spurte etter folks meninger, hvor har jeg skrevet dritt? Skjerp deg.

Er man en blogger og tjener penger av å være en offentlig person, må man tåle at folk har meninger om en. Ellers får man bare pakke sammen.

• Liker 2
Skrevet

Synes hun ser anonym, "vanlig" og kjedelig ut.

Anonymous poster hash: 22992...28c

• Liker 2
Skrevet

Jeg spurte etter folks meninger, hvor har jeg skrevet dritt? Skjerp deg.

Er man en blogger og tjener penger av å være en offentlig person, må man tåle at folk har meninger om en. Ellers får man bare pakke sammen.

Og hvem har gitt deg retten til å sitte her inne å diskutere andre mennesker? Du kjenner ikke Kamilla! Og om hun så tjener penger på bloggen, hvorfor skal du eller andre kunne uttrykke deres negative meninger om henne for det? Hun skader ingen gjennom bloggen sin.. Du må virkelig finne bedre å gjøre med livet ditt.. Stakar deg

Anonymous poster hash: ae395...1c4

Skrevet

Kan noen linke til bloggen?

Anonymous poster hash: 9381b...e64
Skrevet

Herregud.. Jeg tror ikke at det er mange som forstår hvordan folk for markerte kropper? Man må jobbe hardt, for å så gå i underskudd i en periode for å få en rippet kropp. KamillaK har et tynt fettlag utenpå musklene sånn at det nødvendigvis ikke ser ut som hun boler. Det betyr dog ikke at hun har heftig med muskler. Bruker dere øynene litt så ser kanskje dere det og?

Anonymous poster hash: 7037b...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...