EricaKvamme Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 jeg har vært forkjøla/syk med hoste, sår hals, hodepine og slapphet i over en uke nå, og jeg begynner å bli frisk nå tror jeg. meeen jeg fryser så jeg skjelver! hva skjer med meg ligger her med kosedressen og skjall altså :O :/ har forsatt litt hoste, hodepine og slapphet
EricaKvamme Skrevet 31. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2013 glemte å nevne ulsokker! det har jeg å på meg...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Har du sjekket temperaturen din. Den kan muligens være litt lav. Kanskje det er derfor du fryser...? Anonymous poster hash: 524fb...532
Hattifnatten Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Når feberen er på vei opp er det vanllg å fryse. Du har ikke begynnende feber da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå