AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Nettopp meldt meg inn på siden der. Er interessert i å finne en mann jeg kan ha uforpliktende sex med som jeg kan føle meg litt trygg på, men vet helt ærlig ikke om jeg tør.. Har ikke turt å legge ut bilde der, men det var ikke noe problem, får masse respons.. Kanskje fordi jeg er en av de få jentene der og ganske ung.. Noen som har noen erfaringer fra nettstedet de vil dele? Er det her rett og slett en veldig dårlig ide? Anonymous poster hash: 8897e...708
Gjest Bud Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Å avtale blinde sexmøter på nett er generelt en dårlig idé.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Å avtale blinde sexmøter på nett er generelt en dårlig idé. Ja, nå har jeg ikke skrevet i profilen min at det er det jeg søker heller da. Blir jo ikke det jeg heller gjør i begynnelsen, men kanskje treff på offentlig plass først, bli litt kjent og enige om ting også kanskje mer etterhvert? Høres greit ut i hodet mitt, men spørs om jeg tør i virkeligheten Anonymous poster hash: 8897e...708
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg er i samme situasjon som deg. Skal møte en fyr ganske snart. Anonymous poster hash: 90baf...028
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Jeg er i samme situasjon som deg. Skal møte en fyr ganske snart. Anonymous poster hash: 90baf...028 Spennende! Du får holde meg oppdatert om du gidder Har fått noen interessante forespørsler av menn som virker oppegående og som ser bra ut. Klart det også er en del fra menn langt eldre enn jeg søker, og som har profiltekst som gjør at jeg sletter meldingen dems med en gang, men hadde vært gøy å finne en mann som vet hva han driver med, er hyggelig, kjekk.. Anonymous poster hash: 8897e...708
Fantasier Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Vi er et par som har en annonse på Cupido Club.. Har stort sett positive erfaringer og fått kontakt med flere kjekke personer. De fleste som venner inne på CC. Det er mest meldinger fra menn, Får også en del fra par og damer. Sender en del meldinger frem og tilbake for å finne ut mer om hverandre. Ser etter hvert, hvem som er seriøse eller ikke. Lett å slette de useriøse. Har truffet noen på cafe eller til middag, første gang for å se om kjemien stemmer. På din nettside kan du ha et diskre bilde av deg selv. Du kan legge bilder i Privatgalleri. Disse bildene vises bare til dem som du godkjenner. Anbefaler ikke å ha ansiktsbilder i startfasen. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Jeg er på Cupido, og største problemet med siden er alle profilene som enten lyver, eller som feiger ut på faktiske treff. Men har møtt noen par, sammen med typen, og et par menn alene. De gangene jeg har møtt menn har vi først møttes offentlig, for å få en liten følelse med dem, og for å sjekke at de ikke har lagt ut bilder av noen helt andre. Som jente som søker menn kan du egentlig bare velge på øverste hylle, og de jeg traff var kjekke, hyggelige og gode i senga. Greit å ha noe bilder i privat galleri, siden de beste mannfolka er kresne, og man risikerer å kaste bort tiden sin på å treffe uaktuelle menn hvis det er helt bom. Anonymous poster hash: fc7c9...d1d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå