Gå til innhold

Avlyst bryllup


Fantasy

Anbefalte innlegg

Jeg hadde møtt mannen i mitt liv. Vi var så forelsket at vi ikke klarte å være fra hverandre. Livet lekte og alt var herlig. Etter mange år alene var det endelig min tur. Vi forberedte bryllup og gledet oss enormt! Vi hadde vært sammen i 4 mnd. dag og natt. Vi var allerde sikker.

Min forlovede hadde en ekskjæreste som fortsatt ringte til ham og jeg ba ham om å gi henne beskjed om at hun måtte slutte. Det skulle han gjøre, men han ville gjøre dette ansikt til ansikt med henne. Siden hun fortsatt var veldig forelsket i ham ville han gjøre det på en ordentlig måte. Hun var i utlandet så vi måtte vente til hun kom hjem.

Plutselig en dag kom min forlovede hjem helt hvit i fjeset. Ekskjæresten hadde ringte ganske mye i det siste, så han hadde bestemt seg for å fortelle det på tlf. Han fortalte om meg og at vi ville gifte oss i løpet av kort tid. Hun kastet på røret. Fem minutter senere ringte hun opp igjen og sa at hun var gravid og at barnet var hans!

Vi fant etterhvert ut at hun var gravid. Men til dags dato vet vi ikke om det er hans! Hun befinner seg fremdeles i utlandet og vi vet ikke når hun har termin.

Forholdet vårt gikk i stykker. Det ble for mye bråk. Etter noen mnd. fikk vi snakket ut og ble enig om at vi ville prøve på nytt. Da sa kjæresten min at da må vi legge ALLE kort på bordet. Jeg hadde ikke noe imot det siden jeg ikke har noen spøkelser i skapet. Da innrømmet han at han har vært utro mot meg èn gang med henne. Dermed kan han være faren til barnet! Hvordan er det mulig?? Vi var såå forelsket! Og i akkurat denne tiden kunne han være utro mot meg? Grunnen er at han reiste hjem til henne for å fortelle om meg og at hun måtte slutte å ringe. Hun hadde først sagt at alt var ok. Da han skulle gå hadde hun grått og tryglet om at de måtte ha sex èn gang til. Og han hadde gitt henne hva hun tryglet om..

Nå gjorde jeg det slutt igjen. Denne gangen vet jeg ikke hva det blir til. Har sagt at jeg trenger tid..

Det som er sårt er at vi var 2 uker fra bryllupet. Vi hadde et fantastisk forhold og gledet oss til å starte familie og få barn. Om jeg noen gang kommer over denne sorgen? Neppe. Jeg tror at slike følelser opplever man bare èn gang i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

For en drittsekk av en fyr!! :evil:

Håper at du midt oppe i alt klarer å tenke at du er heldig som fikk vite det i tide, for man fortjener jaggu meg bedre enn det der altså.

Greit - dere hadde et fantastisk forhold, men hvor fantastisk var det egentlig når han kunne gjøre noe sånt mot deg? Da kan jo ikke forholdet ha betydd like mye for han ...

Håper du har kommet deg videre nå og at du kan leve et godt liv uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. vil bare poste for å si at jeg har lest og at jeg virkelig føler med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ååååh det er helt utrolig!!! Ble så lei meg på dine vegne...

Tenk, to uker før bryllupet.

Håper alt ordner seg for det snart, det fortjener du!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg får si det samme, GÅ VIDERE, han er tydligvis ingenting å samle på! Vær glad det skjedde før bryllupet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...