Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva med at det ikke er brukervennlig tastatur??

Kanskje bdre med eksternt tastatur, men det er ekstrautstyr.

OG så kan den ikke lese helt vanlige minnekort! Sykt. Må liksom ha en egen dings for det? Jaja..

Takke meg til pc neste gang.

Anonymous poster hash: 1d160...a35

Hvorfor i alle dager har du en iPad da? Den møter jo tydeligvis ikke den type behov du har.

Anonymous poster hash: 03078...402

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man en student så er iPaden er steike heftig verktøy.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en scooter her om dagen og tror du ikke dritten ikke klarte å ta med noen bagasje? Den kunne knapt nok frakte passasjer eller kjøre på motorveien. Drit!!!!!1111oneoneone

• Liker 3
Skrevet

iPad med eksternt tastatur er gull fordi man kan bruke den med tastaturet ved behov og ta det av når man ikke trenger det. Aner ikke hva folk skal med minnekort lenger heller, kameraet mitt har nettverkskort og lagrer i skya (helt sant) :P . Jeg er helt enig i at skjermtastaturet har et visst forbedringspotensial, mildt sagt, men ellers har iPaden helt erstattet laptop for meg. Neste gang jeg skal ha tablet er det ikke sikkert det blir Apple, men tablet skal jeg fortsette med.

Skrevet

Greit å ha minnekort hvis noe skulle skje, for hva skjer hvis det skjer noe med nettverket?

For min del erstatter ikke padden laptop pc eller mac, da jeg har forferdelig mye vikig data som jeg vil ha på pc/ mac/ eksterne harddisker istedenfor i en sky.

Apropos én ting til om Mercury app- jeg liker at man kan importere/ eksportere bokmerker. ^^,

Selv om Apple er relativt sikker, så vet jeg ikke alltid om eventuelle vedlegg i mail er sikre så derfor har jeg også VirusBarrier. Kjekt å ha. ^_^

Skrevet

Jeg hadde iPad og hatet den, den var tung og lite tillpassbar. Jeg har nå en Xperia Z tablet som jeg forguder, den veier mye mindre og gir meg alt jeg ønsker, og jeg skriver mye mindre feil med den enn jeg gjorde med iPaden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...