Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere???

Masse slrivefeil, umulig å venne seg til, dritvanskelig å skrive på nett, klarer ikke å følge med om en skriver fort........

Må laste siden hver forbaska gang hvis du åpner ny fane og går tilbake til den gamle.

Bare kødd..

ENESTE positive er at den er lett å ta med seg.

Anonymous poster hash: 46008...63d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min ipad ;)

Skrevet

Må laste siden hver forbaska gang hvis du åpner ny fane og går tilbake til den gamle.

Anonymous poster hash: 46008...63d

Det er jeg veldig enig i! Fryktelig irriterende, og tungvindt å skifte mellom faner!!
  • Liker 1
Gjest Snuppeluren
Skrevet

iPaden og jeg er uadskillelige.

Sikkert en tilvenningssak.

Skrevet

Jeg elsker min iPad <3

Gjest Lille-pus
Skrevet

iPad'en og jeg er uadskillelige ... <3

Skrevet

Jeg liker heller ikke ipad, men det går på utseende og brukervennlighet. Den blir for simpel for meg. Liker å tilpasse pad'en min litt merenn hva som er mulig med IOS :-)

Skrevet

Skylder du på ipaden for skrivefeil? Skru av autocorrect så har du kun deg selv å skylde på.

Anonymous poster hash: 03078...402
  • Liker 1
Skrevet

Skylder du på ipaden for skrivefeil? Skru av autocorrect så har du kun deg selv å skylde på. Anonymous poster hash: 03078...402

hva med at det ikke er brukervennlig tastatur??

Kanskje bdre med eksternt tastatur, men det er ekstrautstyr.

OG så kan den ikke lese helt vanlige minnekort! Sykt. Må liksom ha en egen dings for det? Jaja..

Takke meg til pc neste gang.

Anonymous poster hash: 1d160...a35

Skrevet

Eneste som irriterer meg er at det er lett å taste feil bokstav og at mellomrom mellom ord ikke kommer med. Er vant til å skrive fort,men må passe på tastetrykkene mine.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det tar meg evigheter å skrive med tastaturet. Foretrekker heller macbook air. Den er lett å ha med seg og fin å bruke.

Her om dagen så jeg en med iPad og et tastatur han hadde koblet til. Hvorfor ta seg bryet, er det ikke like greit med en mac eller pc da?

Skrevet

Liker ikke ipad jeg heller. Skjønner ikke poenget med det. Ser ikke noe poeng i å være tilgjengelig hele tiden og sitte og fingre med en skjerm som en idiot.

Anonymous poster hash: c83aa...3e8
Skrevet

Liker ikke ipad jeg heller. Skjønner ikke poenget med det. Ser ikke noe poeng i å være tilgjengelig hele tiden og sitte og fingre med en skjerm som en idiot.

Skjønner ikke poenget med alle dem som sitter og fingrer med sin smartmobil hele tiden jeg heller. Må være idioter de og. :P

Anonymous poster hash: 011e4...f9e

Skrevet
Her om dagen så jeg en med iPad og et tastatur han hadde koblet til. Hvorfor ta seg bryet, er det ikke like greit med en mac eller pc da?

Jeg har tastatur til padde. En padde er mye lettere og enklere å dra rundt enn en mac/pc. Men nå har jeg også en MBP 13" som jeg drar mest rundt med. ^^,

Flere???

Bare kødd..

Nei. Jeg elsker padden min. ^^, <3

Jeg bruker for øvrig heller ikke Safari lenger, for så meg lei på at man måtte laste siden når man hadde åpnet en ny og gikk tilbake til den gamle- Mercury gjør ikke sånt. Det er en app som også finnes for ifonen. ^^,

Skrevet

Enig ts, overprisa ræl.

Anonymous poster hash: f9d09...ea8

Skrevet

Jeg bruker for øvrig heller ikke Safari lenger, for så meg lei på at man måtte laste siden når man hadde åpnet en ny og gikk tilbake til den gamle- Mercury gjør ikke sånt. Det er en app som også finnes for ifonen. ^^,

Åh, takk! Du revolusjonerte iPaden min! :fnise:. Nå er jeg glad i den igjen! Irriterte meg grønn over Safari.
Skrevet

Jeg er veldig glad i ipaden min.

Man må jo bruke det som det det er - er jo ikke en erstatning for PC. Hvis jeg skal skrive en mail, et dokument el.l. bruker jeg alltid vanlig laptop.

Men jeg elsker ipad for:

- Instagram. Mye bedre å se på bilder der enn på tlf.

- Netflix. Den er liten og hendig og fin å se på film/serier på før jeg legger meg.

- Pinterest. Man kan ikke laste opp via ipad, men er mye lettere å se gjennom pinner, repinne, slette gamle osv.

- TED talks. På iPad kan man lagre foredrag til å se på offline, så jeg har med meg iPad på flyplass o.l. - steder jeg ikke har nett, og jeg kan sitte å se på lærerike foredrag likevel :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker ipadn min med Dolphin<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...