AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Ja, kanskje litt sært spørsmål, men er så utrolig lei av forhold som går fyken! Alle de jeg faller for er tullinger.... Anonymous poster hash: 92e70...fbe
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Så ikke gå inn i forhold med samme type menn du vet er tullinger da. Det finnes nok av snille og tvers i gjennom gode menn her i verden 6
Botch Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 (endret) Til en viss grad er vi vel alle idioter. Endret 31. august 2013 av Botch 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Mulig du går etter feil type menn da? Han jeg var sammens med i 10 år , er en super mann på de fleste arenaer. Desverre var det mine følelser som sluttet å virke , pluss at jeg følte at jeg hadde vokst litt ifra han. Hoppet rett inn i et forhold til en mann som også var ganske super , manglet bare litt erfaring fra forhold. Dette viste seg å være et rebound forhold fra min side desverre. Så det ikke før etterpå. I disse to forholdene var det jo jeg som var idiot da? Mitt neste forhold var til en mann som faktisk også var super , men der var det han som plutselig mistet følelsene. Jeg brukte vel nesten et år på å komme over han. Alltid trodd at det var en klisje med sååå lang kjærlighetssorg,der tok jeg feil gitt.. Nå er jeg sammen med en mann som er helt utrolig , eneste minuset , er at han jobber mye , så får ikke sett han så ofte jeg vil , men det er jo egentlig spennende det også Men vi har jo ikke vert sammen så lenge , så mulig jeg tar helt feil av han . Håper ikke det. Jeg er 35 år nå. Møtte en god del raringer i mine "yngre" dager Anonymous poster hash: f8649...234
Gjest Badebuksa Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Til en viss grad er vi vel alle idioter.hvilken grad da?
Botch Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 hvilken grad da? Nei, det kommer jo helt an på personen.
@Maja Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Både menn og kvinner blir fort tullinger, fordi vi gjerne skal spille spill og tolke følelser, i staden for å snakke ordentlig sammen
AnonymBruker 42 Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 (endret) Symptomener : " faller for tullinger" Sannsynelig diagnose : ? ? ? ? ? ? Endret 31. august 2013 av Beeblebrox
Steinar40 Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Mulig du går etter feil type menn da? Han jeg var sammens med i 10 år , er en super mann på de fleste arenaer. Desverre var det mine følelser som sluttet å virke , pluss at jeg følte at jeg hadde vokst litt ifra han. Hoppet rett inn i et forhold til en mann som også var ganske super , manglet bare litt erfaring fra forhold. Dette viste seg å være et rebound forhold fra min side desverre. Så det ikke før etterpå. I disse to forholdene var det jo jeg som var idiot da? Mitt neste forhold var til en mann som faktisk også var super , men der var det han som plutselig mistet følelsene. Jeg brukte vel nesten et år på å komme over han. Alltid trodd at det var en klisje med sååå lang kjærlighetssorg,der tok jeg feil gitt.. Nå er jeg sammen med en mann som er helt utrolig , eneste minuset , er at han jobber mye , så får ikke sett han så ofte jeg vil , men det er jo egentlig spennende det også Men vi har jo ikke vert sammen så lenge , så mulig jeg tar helt feil av han . Håper ikke det. Jeg er 35 år nå. Møtte en god del raringer i mine "yngre" dager Anonymous poster hash: f8649...234 Korrekt. Du var idioten. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Mannfolk bare juger, er min erfaring. Juger for å få seg et ligg, juger i forhold. Og er utro. Løgn, løgn og atter løgn. Ville heller satset på å kjøpe meg en pomeranian eller noe. Hunder er ikke utro svin. Anonymous poster hash: 16363...d2c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Mannfolk bare juger, er min erfaring. Juger for å få seg et ligg, juger i forhold. Og er utro. Løgn, løgn og atter løgn. Ville heller satset på å kjøpe meg en pomeranian eller noe. Hunder er ikke utro svin. Anonymous poster hash: 16363...d2c Mange bitterfitter på kvinneguiden ser jeg. Anonymous poster hash: a44b1...72f 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Så ikke gå inn i forhold med samme type menn du vet er tullinger da. Det finnes nok av snille og tvers i gjennom gode menn her i verden Men de er ikke like spennende. Anonymous poster hash: a44b1...72f
Nettinettet Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Ja, kanskje litt sært spørsmål, men er så utrolig lei av forhold som går fyken! Alle de jeg faller for er tullinger.... Anonymous poster hash: 92e70...fbe Kan jeg spørre om hva det er som har gått galt i forholdene du har vært i? Hvordan var disse mennene idioter?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Mange bitterfitter på kvinneguiden ser jeg. Anonymous poster hash: a44b1...72f Nope, har bare innsett sannheten etter mange mislykka forhold med umodne idioter. Det er ikke å være bittur fittur. Anonymous poster hash: 16363...d2c 3
Sapientia Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 nei alle menn er ikke idioter. Dessverre er alle jeg kjenner som ikke er idioter bare kamerater, og de har aldri vært noe annet. Men en dag så kanskje en "rett en" dukker opp også.
Lollipoplipop Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Ja, kanskje litt sært spørsmål, men er så utrolig lei av forhold som går fyken! Alle de jeg faller for er tullinger.... Anonymous poster hash: 92e70...fbe Ja, det er selvfølgelig ikke deg det er noen galt med! Det er alle andre... Fantastisk selvinnsikt der altså.
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #17 Skrevet 31. august 2013 Kan jeg spørre om hva det er som har gått galt i forholdene du har vært i? Hvordan var disse mennene idioter? Dette.
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #18 Skrevet 31. august 2013 Men de er ikke like spennende. Anonymous poster hash: a44b1...72f Neida, det er nok av snille menn som er minst like spennende som drittsekkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå