AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg får innimellom sånne klumper under huden, innbiller meg at det er hvite. De klør når de er der, men de forsvinner igjen etter noen timer. Er det noen som vet hva det kan være? Får sånne innimellom så lenge jeg kan huske. Siden de forsvinner igjen så fort, og de ikke plager med noe mer enn at det kan klø litt så har jeg ikke gjort noe med det. Lurer selv om det kan være en ansamling av lymfe, men vet jo ikke! Anonymous poster hash: ec8b2...d46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Hvor store er dem? Er det på samme sted hver gang? Anonymous poster hash: 2d536...a5c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Aldri hørt om før. Har du spurt en lege? Anonymous poster hash: bcdfa...91b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 De havner ikke på samme sted hver gang nei. Jeg hadde en idag som nå er borte. Men lagt merke til at de ofte kommer i forbindelse med en forskjølelse, for ca 10 år siden hadde jeg flere av dem og da hadde jeg influensa. Får liksom inntrykk av at det må være lymfeansamling. Vet ikke helt hvor store de er, ikke veldig store, kanskje knappenålstr når de er som størst. Anonymous poster hash: ec8b2...d46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Kan ikke være elveblest da? Det klør, flytter på seg og forsvinner etter noen timer. De kommer i store og små vabler. Anonymous poster hash: 2d536...a5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå