AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Hei! Jeg har et lite problem. Dere skjønner, jeg tenner noe jævlig på nordnorske dialekter. Dette blir ofte et problem for meg i forbindelse med jobb, studier og andre dagligdagse gjøremål. Jeg klarer rett og slett ikke å konsentrere meg om det jeg skal gjøre! Er jeg på forelesning får jeg ikke til å fokusere på hva som blir sagt om vi har en nordnorsk foreleser osv.! I byen jeg bor i er det en god del nordlendinger som studerer/jobber, så det er liksom ikke noe jeg klarer å unngå. Sitter ofte sexfrustrert og kåt på "sidelinjen" og bare fantaserer. Dette er så irriterende, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Har dere tips? Anonymous poster hash: 7e470...753
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 nei... øøøh.. hva kan man egentlig gjøre når man er kåt og frustret? hmmm... bruke fingrene til andre ting enn å lage runketråder? Anonymous poster hash: e24df...cc0
ninuska_ Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Tråden er ryddet for avsporing og kontaktannonse ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå