Gå til innhold

Større kondomer - anbefalinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som kan anbefale meg noen større kondomer? Kjæresten min har problemer med at normale kondomer er for trang rundt "roten" og er vond å ta på. Har sett litt på RFSU's Grande, men såvidt jeg vet er de bare videre øverst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri klart å finne noen tilstrekkelig store kondomer, men i vårt tilfelle er de alt for trange øverst. Du bør bestille fra en utenlandsk nettbutikk med andre merker. :)

Skrevet

Hei, er det noen her som kan anbefale meg noen større kondomer? Kjæresten min har problemer med at normale kondomer er for trang rundt "roten" og er vond å ta på. Har sett litt på RFSU's Grande, men såvidt jeg vet er de bare videre øverst?

gents.se er der jeg handler mine. Der er det skjema som gir videre anbefalinger for hvilket condom som passer akkurat din mann. Rask levering og seriøs butikk. Lykke til og ha det trygt, sunt og godt sammen.

Skrevet

Takk for tips! :)

Skrevet

Jeg og typen har enda til gode å finne en passende kondom. Grande var litt lengre enn vanlige kondomer også, ikke bare større ytterst. Den funket ok på oss, hvor typen også har en stor og tykk penis. Den var mer behagelig enn de vanlige. Dere kan jo prøve den?

Anonymous poster hash: 878e2...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...