Gå til innhold

Merkelig smerte i halsen/dunking


Fremhevede innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Heisann

Jeg er ikke forkjøla, syk på noen måte eller noe. Jeg spiste middag igår og etter det ble jeg så rar i halsen. Vanskelig og beskrive men jeg kan kanskje sammenligne det littegran med migrene på den måten at når jeg bøyer meg ned eller bøyer hodet- går pulsen helt amok nedi der. Det dunker og gjør kjempevondt.

Nå har jeg lagt meg ned etter jobb og nå dunker det ikke men gjør vondt på innpust, ikke på utpust. Denne type smerte har jeg aldri opplevd før og jeg forstår ikke hvordan det har oppstått.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest sophia21
Skrevet

Jeg kan oppleve noe lignende når jeg feks går raskt opp en trapp og får opp pulsen. Dunking og en rar smerte i mandlene (tror jeg). Uten å være syk, annen type smerte, og det går over. Aner ikke hvorfor, men har hatt litt problemer med mandlene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...