Gjest LadyAntebellum Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Heisann Jeg er ikke forkjøla, syk på noen måte eller noe. Jeg spiste middag igår og etter det ble jeg så rar i halsen. Vanskelig og beskrive men jeg kan kanskje sammenligne det littegran med migrene på den måten at når jeg bøyer meg ned eller bøyer hodet- går pulsen helt amok nedi der. Det dunker og gjør kjempevondt. Nå har jeg lagt meg ned etter jobb og nå dunker det ikke men gjør vondt på innpust, ikke på utpust. Denne type smerte har jeg aldri opplevd før og jeg forstår ikke hvordan det har oppstått. Noen som har peiling?
Gjest sophia21 Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Jeg kan oppleve noe lignende når jeg feks går raskt opp en trapp og får opp pulsen. Dunking og en rar smerte i mandlene (tror jeg). Uten å være syk, annen type smerte, og det går over. Aner ikke hvorfor, men har hatt litt problemer med mandlene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå