Gå til innhold

El-bil med plass til barnesete og vogn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser mange Leaf med barnesete, men aldri sett hvor stor bagasjeplass den har.

Anonymous poster hash: 5a392...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en femåring og en treåring bakovervendt i Leaf, begge i Britax two way. Plass til barnevogn og.

Anonymous poster hash: 55d60...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har leaf selv, men har en 5 åring så har ikke behov for vogn da. Men er det virkelig plass til ei barnevog i bagsjen? Må isåfall være ei lita vogn.

Men Leaf er en drøm og kjøre og god beinplass i baksete og sikkert veldig god plass til bakovervent sete.

Anonymous poster hash: 59a5d...656
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg har Leaf og har plass til sin Emmaljunga Edge Duo baki. Hun må riktignok demontere den en smule, men den blir iallefall med. Og Emmaljungaen er ingen liten vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kommer an på vognen, men må jo i første omgang være til baby, ikke bare sportsvogn.. Syns liksom den ser litt liten ut til både barnesete og ha plass til vogn, men har veldig lyst på el-bil. Så derfor tråden! :fnise: Greit å høre om noen har erfaringer og kan avkrefte/bekrefte!

Anonymous poster hash: 8574f...1c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla Model S har plass til både barnesete og barnevogn. I tillegg kan du få den med 2 bakovervendte barneseter i bagasjerommet som ekstrautstyr. Dyrere enn Leaf, men ikke så veldig mye mer enn en velutstyrt ny stasjonsvogn. Og så ser den helt nydelig ut! www.teslamotors.com

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Tesla Model S har plass til både barnesete og barnevogn. I tillegg kan du få den med 2 bakovervendte barneseter i bagasjerommet som ekstrautstyr. Dyrere enn Leaf, men ikke så veldig mye mer enn en velutstyrt ny stasjonsvogn. Og så ser den helt nydelig ut! www.teslamotors.com

Og ikke minst..kjøper du P85 så kommer ungene til å stå i kø for å sitte på hjem. 0-100 på 4,4 sekunder, 426 hestekrefter og 600 newton får det til å krible bra i magen ;)

Dessuten har den fått det beste testresultatet i kræsjtest NOENSINNE, mao, verdens tryggeste bil. 17 tommer touchscreen, dørhåndtak som kommer ut når du nermer deg bilen og et design som vekker oppsikt så er dette årets bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Skjønner at det kommer an på vognen, men må jo i første omgang være til baby, ikke bare sportsvogn.. Syns liksom den ser litt liten ut til både barnesete og ha plass til vogn, men har veldig lyst på el-bil. Så derfor tråden! :fnise: Greit å høre om noen har erfaringer og kan avkrefte/bekrefte!

Anonymous poster hash: 8574f...1c0

Som nevnt. Tesla model S. Større enn BMW 5 serie og Audi A6 (riktignok sedan), rask som en porsche, trygg som en volvo, eller tryggere til og med, og følelsen av å kjøre et romskip. 400km rekkevidde på en tank med den største motoren. Pris..fra 600.000. Den minste motoren med rekkevidde på 280km får du for litt over 400.000. Kåret til årets bil, og Norge er det landet i verden den har solgt best uavhengig av antall mennesker (unntatt USA)

Jeg er FORnøyd! :=) Herlig å flise kraftige audier og bmwer som koster det dobbelte.

post-71301-0-36179600-1378780123_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det moromste med el-biler er jo å kjøre forbi dem når de er strømtomme :fnise: Jeg har en veninne som har Leaf, og har sett henne legge ut bilde av bilen sin, en Leaf. med barnevogn baki, så det går sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det moromste med el-biler er jo å kjøre forbi dem når de er strømtomme :fnise: Jeg har en veninne som har Leaf, og har sett henne legge ut bilde av bilen sin, en Leaf. med barnevogn baki, så det går sikkert det.

Det jeg liker best med å ha elbil er at det tar meg 3 sekund å sette i ladekabelen når jeg kommer hjem (har en ekstra som henger fast på veggen) og starte hver morgen med full tank. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...