AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Jeg har sett vegetar farse i frysedisken på butikken. Er det meningen at det erstatter ting som kjøttdeig for eksempel? Kan jeg bruke det istedenfor kjøttdeig om jeg lager taco?Anonymous poster hash: ea361...e58
Tabris Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Ja, det er meningen at man bruker det i stedet for kjøttdeig. Det smaker lite, og trekker derfor til seg smak fra sauser og krydder man bruker.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Så da kan man bestemme smaken med det krydderet man bruker da? Så hvis jeg bruker taco krydder, så påvirker det farsens smak.Anonymous poster hash: ea361...e58 1
Gjest Badabing Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Det vil smake taco, ja. Selv er jeg ikke særlig fan av vegetarfarse, og bruker helst bønner i stedet for kjøttdeig til taco. Det er mye bedre enn kjøtt! Ellers et textured vegetable protein/soyaprotein som fås kjøpt bl.a hos innvandrerbutikker bedre enn vegetarfarsen. Synes jeg da. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Du kan krydre den til din egen smak ja Men hvis det er vegetartaco du er ute etter så kan du jo bruke den fra santa maria også. De selger den på de fleste remaer og icaer ihvertfall. Den trenger bare å blandes med vann. Liker den godt og pleier å blande i tomter, bønner og jalapenos. Koster vel rundt 18 kroner. Anonymous poster hash: 18dc5...3a9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Jeg er egentlig interesert i ting som kan erstatte kjøtt generelt. Jeg er ikke vegetarianer,men vil gjerne kunne lage god mat uten kjøtt i blandt.Anonymous poster hash: ea361...e58 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Her har du en liten oversikt: http://www.veganeren.com/2011/08/den-store-veganske-produktguiden_06.html Ellers så er belgfrukter alltid bra Du kan lage mye godt med for eksempel kikerter. Søk på burger med kikerter for eksempel! Anonymous poster hash: 18dc5...3a9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Tusen takk! Jeg bare håper jeg er flink nok på kjøkkenet. Cooking is not my thing.Anonymous poster hash: ea361...e58
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Når man ikke er vegetarianer og vil innlemme mer vegetarmat i kostholdet sitt, så er det virkelig ingen grunn til å begynne med vegetariske kjøtterstatninger, altså. For det er virkelig den tristeste siden av vegetarkostholdet. Om du stadig spiser kjøtt og fisk, er det garantert en bedre idé både ernæringsmessig og smaksmessig å lage vegetarmat mest mulig basert på et så vidt tilfang som mulig av sesongens grønnsaker. De aller fleste får i seg for mye kjøtt og for lite grønt. Anonymous poster hash: 05037...426 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå