Gå til innhold

Litt sutring ang. jobb og skole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer bachelor, 3 året. Jobber i helger. Jeg er ofte lat, orker ikke å lese pensun, søker ikke på jobber (trenger større stilling). Er redd for framtiden. For å ikke få relevant jobb, å gå arbeidsledig ( ikke få jobb i det hele tatt), jobbe deltid og tjene ikke nok. Jeg er innvandrer. Jeg føler meg stemplet som naver, dum, en som skal aldri klare noe (man leser hvor dårlige innvandrere er hver dag). Jeg er ung, uten mye erfaring i arbeidslivet. Er usikker på meg selv. Jeg har alltid hatt deltidsjobber men det var helgejobber rett og slett. Jeg er redd for å ikke klare å jobbe heltid, bli utslitt, miste frigheten man har i studietiden.

Men mest av alt er jeg redd for å ikke være god nok for andre. Jeg har alltid vært den flike pike. En som fikk gode karakterer, var aktiv og klarte alt. Det går ikke så veldig greit med studier ( har mellom c og b, vil gjerne ha mellom b og a), heller ikke med jobb (lite jobbing, ikke godt forhold med kollegaer), har ikke overskudd til å delta på noe utenom studier og jobb.

Jeg tror ikke at jeg er den eneste som har det slik.


Anonymous poster hash: 5d3c3...312



Anonymous poster hash: 5d3c3...312
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er sikkert ikke den eneste. Men hvorfo legger du ikke mer arbeid i studiene?

Fordi hun ikke er motivert, sannsynligvis...

Anonymous poster hash: 520c5...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Fordi hun ikke er motivert, sannsynligvis... Anonymous poster hash: 520c5...a05

Poenget er jo å finne noe hun kan gjøre noe med. Har hun valgt feil studier, trives ikke sosialt, trenger hjelp faglig, etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...