Gå til innhold

  

6 stemmer

  1. 1. Hvor ofte har du selvmordstanker?

    • Nesten konstant
      2
    • Flere ganger i måneden
      3
    • En gang i måneden
      1
    • Noen ganger i året
      0
    • Noen ganger i løpet av livet
      0
    • Aldri
      0
  2. 2. Er det normalt å ha selvmordstanker?

    • Ja
      3
    • Nei
      3


Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor mye som er lov å snakke om dette temaet, men jeg prøver likevel.

Skal være sagt at jeg aldri kommer til å ta selvmord (ihvertfall så lenge jeg har pårørende), men jeg har ganske hyppig selvmordstanker.

Lurer bare på hva som er normalt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dorosseru
Skrevet

Har selvmordstanker hver eneste dag, men har ingen planer om å ta livet av meg.

Skrevet

Før jeg begynte på medisiner hadde jeg selvmordstanker hele tiden. Hadde spesifikke planer også. Da jeg endelig fikk diagnosen bipolar og begynte på medisiner har jeg ikke hatt noe som ligner på selvmordstanker en gang :) De siste tre årene :)



Anonymous poster hash: aff6d...785
Skrevet

Flere ganger i måneden. Men jeg vil ikke dø, og har ikke noen planer om det heller. Jeg bare tenker veldig mørkt når alt er vanskelig.



Anonymous poster hash: 85f2b...82a
Skrevet

Kva legger de egentlig i å ha selvmordstanker? Tenker innimellom "oh, orker ikkje meir" eller "kunne tenkt meg å slippe alt sammen". Men det er milevis frå det til å faktisk vurdere sjølvmord.

Skrevet

Hei

Jeg må dessverre stenge denne tråden.

For utfyllende svar om hvorfor reglene våre er såpass strenge på dette punkter, se dette innlegget.

Tråden kan fort gli over til å bli en diskusjon rundt selvmord og hvem som har prøvd hva, noe vi ikke er i stand til å følge med på hele tiden.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...