Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nyutdannet, og sliter Med å få jobb. Leverte søknad i forrige uke til drømmejobben,og de sa jeg hadde en god sjans til å få jobben,og fikk komme til intervju etter 10 Sept (da går fristen ut). Idag var jeg på intervju for et vikariat på en kontorjobb (ikke relevant til min utdanning). De likte meg og sa de skulle ansette på mandag og at jeg har en god sjans.

Hva gjør jeg dersom jeg får denne jobben? Jeg ønsker drømmejobben og er redd jeg må ta kontorjobben.,ellers sitter jeg uten noe. Vikariatet må ha svar samme dag som de tilbyr stillingen.. hjelp!

Anonymous poster hash: 6a3f1...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil jo sannsynligvis kun ha et par ukers oppsigelsesfrist i vikarjobben, dessuten kan det jo bli oktober før den er oppstart i den andre jobben.

Jeg ville takket ja til vikarjobben, selv om det kan bli litt ubehagelig å si opp såpass raskt etter ansettelse. På en annen side kan ikke arbeidsgiver fra vikarjobben forvente så mye annet i og med at de kun tilbyr et vikariat som er urelevant for din utdannelse.



Anonymous poster hash: 0122f...630
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) er det en mulighet å sende mail til det andre firma (drømmejobben ) og spør hvordan det ligger an? At jeg har fått jobbtilbud men vil ikke takke ja dersom det er sjans hos dem? Ts

Anonymous poster hash: 6a3f1...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) er det en mulighet å sende mail til det andre firma (drømmejobben ) og spør hvordan det ligger an? At jeg har fått jobbtilbud men vil ikke takke ja dersom det er sjans hos dem? Ts

Anonymous poster hash: 6a3f1...8ec

Ja, det synes jeg godt du kan gjøre :-)

Anonymous poster hash: 0122f...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...