AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Jeg kjøpte en kjole brukt på finn til kr 3000. Men nå har jeg litt lyst på en ny. Kjøpt i brudebutikk. Hva ville dere gjort? Jeg skal ha en enkel kjole, for vi skal ha et lite bryllup med ca 15 - 20 gjester. Anonymous poster hash: edf45...881
Gjest Ahs Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Var i samme situasjon som deg... kjøpte meg ny kjole, fant ut at den jeg kjøpte på finn var for fin for meg, trenge en som var mer leken..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Jeg kjøpte en kjole brukt på finn til kr 3000. Men nå har jeg litt lyst på en ny. Kjøpt i brudebutikk. Hva ville dere gjort? Jeg skal ha en enkel kjole, for vi skal ha et lite bryllup med ca 15 - 20 gjester. Anonymous poster hash: edf45...881 Kommer litt an på hvorfor du har lyst på ny, tenker jeg. Hvis det er fordi den brukte kjolen ikke passer helt, eller du har funnet ut at den ikke er helt "deg" allikevel, så er det vel greit å kikke på andre kjoler. Men hvis det er bare fordi du plutselig har funnet ut at du vil ha en ny, dyrere kjole fra brudebutikk bare for å ha ny kjole... Da ville jeg kanskje tenkt meg om to ganger. Anonymous poster hash: b106b...9bc
Gjest Ahs Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Har du funnet deg en i brudebutikk forresten? Det var det som skjedde med meg - skulle bare prøve selskapsskjoler, men så prøvde jeg et par brudekjoler, og falt pladask for den ene. Fikk den ikkke ut av tankene, så jeg bare måtte ha den.
MunaMadan Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Legge den ut på finn igjen? Selv er jeg ikke for høyt brudekjolebudsjett. Men har du råd, og syns det er verd pengene, så gå for den kjolen du liker best.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Takk for gode svar! Jeg er vel i tvil om kjolen jeg har kjøpt.. Men tenkte jeg skulle ta meg en prøverunde. Så tar jeg det som det kommer. Finner jeg en jeg elsker, er vel sannsynligheten stor for at jeg kjøper den. Jeg ønsker ikke å angre på brudekjolen i ettertid! Anonymous poster hash: edf45...881
Gjest Ahs Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Takk for gode svar! Jeg er vel i tvil om kjolen jeg har kjøpt.. Men tenkte jeg skulle ta meg en prøverunde. Så tar jeg det som det kommer. Finner jeg en jeg elsker, er vel sannsynligheten stor for at jeg kjøper den. Jeg ønsker ikke å angre på brudekjolen i ettertid! Anonymous poster hash: edf45...881 Støtter deg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå