Gå til innhold

Herregud, tror jeg dauer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Stalket" en tidligere flamme på Facebook da sønnen min kom og klasket handa si midt på ipaden så et bilde ble liket. Uææææ.. Unliket det straks men det kommer vel opp på notifications?! Blir så flau...

Anonymous poster hash: 48bb5...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror notification blir borte igjen når du "unliker", så med mindre han var på akkurat der og da så har han nok ikke sett den.

Endret av Britt Banditt
Skrevet

Jepp, det blir varsling.

Tror de fleste har gjort noe sånt en gang eller fem. Husker jeg hadde en vikarlærer som var så himla kjekk, som også hadde åpen profil på facebook. Satt på t-banen og kikket på veggen hans, da det kom vektere. Når jeg så ned igjen på telefonen så jeg bare "Du har likt statusen til XX" For å gjøre det enda bedre, statusen var fra 2006 :fnise:

Anonymous poster hash: 012e9...3e4
  • Liker 3
Skrevet

Haha, ja det var

Jepp, det blir varsling. Tror de fleste har gjort noe sånt en gang eller fem. Husker jeg hadde en vikarlærer som var så himla kjekk, som også hadde åpen profil på facebook. Satt på t-banen og kikket på veggen hans, da det kom vektere. Når jeg så ned igjen på telefonen så jeg bare "Du har likt statusen til XX" For å gjøre det enda bedre, statusen var fra 2006 :fnise:Anonymous poster hash: 012e9...3e4

Haha, ja bildet jeg liket var fra 2010. Gud så teit.

Anonymous poster hash: 48bb5...bd7

• Liker 1
Skrevet

Det er leit ja :). Synes faktisk det skulle vært en boks som kom opp noe ala "vil du like denne kommentaren" eller noe. Er så utrolig lett å komme borti knappene.

Anonymous poster hash: 2e8ed...89b
  • Liker 1
Skrevet

Haha, det er så typisk! Spesielt kleint om det er en fra noen år tilbake..

Anonymous poster hash: 47324...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...