Gå til innhold

Varebil rullet inn i personbil.


Uheldigtype

Anbefalte innlegg

Hei dere på Kvinneguiden!

Var på jobb hvor jeg jobber iblant for litt over en uke siden. Dette er ett firma som driver behandling av telt, scener og diverse. Uansett, så var kompisen min og jeg på jobb der denne dagen. Jeg skulle ta ned liften på varebilen (Denne er innleid fra ett annet firma som har forsikring på førere over 23 år, ikke under, jeg er 20. ), men dette fungerte ikke så en medarbeider sa at jeg kunne vri om tenningen, jeg har ikke lappen så jeg går bort og skal vri om tenningen, vrir den for langt og bilen begynner å trille nedover. Jeg satt forøvrig ikke i bilen, jeg sto utenfor når jeg vred om. Som sagt, den ruller bortover og smeller inn i bilen til kompisen som han har lånt av faren sin.

To av dørene ble skadet og må byttes ut. Bedriften sier at det blir forsikringssak, men at den sannsynligvis blir avvist ( De er utspekulerte og håper sikkert på at jeg må betale alt). De sier også at hvis det går på forsikringen så blir det nok en egenandel jeg må betale. Faren til kompisen mener at bedriften bør betale alt siden det var en arbeidsulykke og jeg ikke har lappen. Jeg vet ikke hvem som har rett og er veldig fortvilet, jeg er student og har ikke råd til å betale utallige tusen kroner eller titusener for den saks skyld.

Noen som har innspill på dette?

Mvh, Uheldigtype.

Endret av Uheldigtype
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...