Gå til innhold

Erfaring med tilskuere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen par her som har erfaring med tilskuere når dere har sex?

Vi vurderer å finne en gutt på nettet som vil se på oss knulle, om han runker mens han ser på kan han velge selv, men det er vel naturlig at han gjør det. LIker vi dette, ser jeg for meg at vi kanskje vil kontakte flere til å se på oss, enten på nettet eller at vi bare går på en nudiststrand f.eks.

Har noen erfaringer med dette? Tanken er velidg pirrende, men når det først skjer vet jeg jo ikke hvor "rart" det vil føles. Selv om vi nå har veldig lyst :)

Jente og gutt 25/29

Anonymous poster hash: 9959c...bfb
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenner også på dette, og leker med tanken. Har lyst til å bli knulla på en nudiststrand med mange ser på. Selvsagt en strand der det kun er voksne mennesker som har lyst til å se på :)

Any tips? :)

Anonymous poster hash: 9959c...bfb
Skrevet

Har vært på swingersklubb hvor det var flere som så på, men i stor grad har jeg/vi involvert oss med de menneskene vi har truffet. Det har jo vært perioder i løpet av kvelden hvor en eller flere bare har sett på, og jeg husker en gang vi traff et par hvor mannen hadde et ønske om å holde seg litt i bakgrunnen for å se på.

Jeg er av typen som fortaper meg helt i øyeblikket så jeg får ikke så mye ut av at det er folk rundt med mindre dette blir brukt aktivt i en eller annen form for lek eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg var en gang i en tag-team med to menn, og det gikk da på tur hvem som kullet meg og hvem som satt og så på og drakk øl. Jeg tenkte det skulle være super hot å bli iakttatt på den måten, men det gjorde i grunnen ikke så mye for meg. Greit å ha opplevd det, men jeg tror ikke jeg gidder en gang til. Kanskje det funker bedre hvis tilskuerne ikke selv er deltagere.

Skrevet

Nudiststrender er ikke seksuelt ladede steder. De er forbeholdt folk som trives best naken, ikke folk med slike fantasier som du skisserer. De fleste der er uansett godt oppi åra og kanskje ikke deres målgruppe.

Skrevet

Har kun erfaring med å være tilskuer selv men den erfaringen er også utelukkende bra. Det samme har responsen fra paret vært.

Det folk flest syns er litt vanskelig er starten, kan jo bli litt kleint for en del. Men det er mange måter man kan "fikse" dette på :)

Anbefaler ikke nudiststrender. I Norge vil ikke dette bli godtatt, du vil bli vist bort. Og i utlandet er sjansen for at du får 5-6 menn rundt deg gjerne også noen som filmer i smug.
Hold dere til en person og evt steder ute der det ikke er mange mennesker.

Hvis dere har flere spm så fyr gjerne løs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...