Gå til innhold

Til Vinga


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vinga er du identisk med Hypnotic? Bare lurer jeg. Synes noe av det du tar opp er kjent fra før bare skrevet av Hypnotic. Et eksempel er innlegget ditt på gravid, ligner veldig mye på et du hadde før jul (dersom du er Hypnotic) Hva er hensikten med å skifte nick og så spørre om ting du har spurt om

før?

Ikke det at det gjør meg noe synes bare at det blir en smule patetisk....

Dersom du er Hypnotic kan jeg godt forklare mer om hvorfor jeg synes det er patetisk.

Dersom du ikke er Hypnotic så ber jeg om unnskyldning. Dere er ivertfall veldig lik i måten dere skriver på.

icon_smile.gifNancy Drew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er nok Hypnotic ja. Har skjønt det for lenge siden både ut fra spørsmålene hun stiller og måten hun skriver på.

Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har noen noengang vært i tvil om at Vinga er Hypnotic da? Og spiller det noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hypnotic eller ikke Hypnotic, kan ikke det være det samme?

Jeg kjenner ikke til noe som Hypnotic burde skamme seg over.

Noen bytter nick fordi de ønsker å begynne med blanke ark.

Noen er bare lei av det gamle nicket. Kan ikke grunnen være det samme? Hvorfor presse Vinga til å røpe et gammelt nick?

Vinga, fint å se deg uansett hvem du er icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

anonyme (aner ikke hvor mange dere er)

Dere/du var anonym i det forrige forumet også, ikke sant???

Nå skjønner du/dere kanskje hvor undermåls denne teite strengen er!!!

Jeg er hverken Vinga eller Hypnotic, få det inn i skolten at dette bare er et nick på nettet.... Hvem som skjuler seg bak er det bare noen få som vet. Hva var vitsen med å starte denne tråden i det tatt? For å få meg til å "innrømme" noe som helst?? Dream on...

For alt dere vet kan jeg være en 80 år gammel mann med potensproblemer, hentesveis og gebiss på nattbordet!!! icon_rolleyes.gif

Takk Hege(tidligere nick=navn på hund)!!!! You are my cyberfriend icon_smile.gif

**klem**

Til anonym(e): Kanskje er jeg Hypnotic, kanskje ikke. Hva bryr du deg om det???

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Skjønner ikke at det er nødvendig å bli så sur Vinga. De spør bare om det er samme person som skuler seg bak Vinga som hypnotic. Du har jo sagt selv at du har byttet nick. Alle vet vel også at det bare er snakk om et nick på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes det er heilt greit å skifte nick og starte på nytt jeg. Men da trenger du vel ikke å starte på nytt ved å stille de samme spørsmålene på nytt...

Du trodde jo at du var gravid før jul også og diskuterte i det vide og det brede. Greit nok. Så fikk vi vite at samboeren din ikke ville ha barn eller gifte seg.

Nå har du på en måte begynt på nytt, med den samme jeg er kanskje gravid tingen...

Litt merkelig syns jeg. De blir så veldig lett gjenkjennelig disse innleggene dine. Men, men du om det!

icon_smile.gifNancy Drew

Ja, jeg har vært på KG under forskjellige nick, men jeg prøver å la være å skrive de samme spørsmålene/temaene under forskjellige nick....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud. nancy drew, jeg skjønner ikke poenget ditt. fordi om en person trodde hun var gravid før jul, går det jo an å tro man er gravid igjen et par måneder seinere eller hva?

skjønner ikke hva som er vitsen med denne diskusjonen. hvem som helst må da få snakke om hva som helst når som helst og kalle seg hva de vil.

skjønner godt om noen trenger å ta opp tema som er viktig for dem flere ganger.

eneste jeg reagerer på er dem/den som diskuterer med seg selv under forskjellige nick i samme diskusjon. det synes jeg blir for drøyt. særlig å fortelle den andre utgaven av seg selv hvor flink og modig hun er... det må jeg le av, selv om det er trist.

(dette siste avsnittet hadde ikke noe med vinga å gjøre)

[ Dette Innlegg er endret av: villen den 2002-03-02 20:36 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: villen den 2002-03-02 20:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypnotic er nok Vinga, men kan ikke folk få skifte nick i fred uten at vi skal rakke ned på dem ?

Jeg tror nok det er flere som har skifta nick uten å sagt ifra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare sier som Vinga selv sa : get a life. Det er vel bedre å skifte nick , om du fikk lyst til det ? Eller å vere anonym å klage på at Vinga skifter nick ! Og dessuten kan du , anonym vere en registrert ,men ikke tørr å komme med standpunkter som du IKKE vil ta ansvar for !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare et helt åpent spørsmål, ikke kritikk eller noe, men dere som følger med på hvilke nick forskjellige personer har, hvordan deres "cyberliv" er og hva de spør om til hvilken tid; hvordan gjør dere det??? Husker dere alt, etterforsker dere mistanker, eller hva da?

Bare nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg følger som regel ikke så nøye med, men det var her snakk om noen som hadde deltatt forholdsvis mye på KG og jeg husker at jeg la merke til at denne personen sa at hun(han?) nå skiftet nick.

Vanligvis ville jeg aldri ha brydd meg, men når jeg så det sure svaret kunne jeg ikke dy meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...