bebisss Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Vet ikke hvor jeg skal plassere denne så det blir her. En klagetråd rett og slett. Var våken halve natten i natt med så syke smerter at jeg bare lå og vrei meg i en time og tok to smertestillende. måtte opp på jonn tidlig og rett etter lunsj kom de sinnsyke menssmertene igjen, og da hadde jeg den kuleste jobben. jeg ble satt til å vaske 2000 kleshengere!!! noen gamle kleshengere som skulle brukes igjen i tilegg til å dra de forbanna tunge boksene frem til der de skulle vaskes. så sto jeg der krokbøyd og klikka helt fullstendig innvendig av smertene! Her er en klagetråd til resten av gjengen med forbanna plagsom mens....
Gjest iGirl Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MM4kdaFDgCE
Wonderbitch Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Endelig ferdig etter 7 måneder med konstant mensen! Puh! Eneste problemet er at jeg alltid har vondt i magen de periodene jeg ikke har mensen. Ville heller byttet tilbake for å slippe smertene.
Djungelvrål Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor hadde du mens i 7 mnd? Du burde sjekke Hben din.....................
miramis Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Har p-stav og slipper for det meste æ ha mens, men fikk det nå for en uke siden og det er helt jævlig! Den stopper så jeg tror jeg er ferdig, for så å komme tilbake sammen med en syk magekrampe... Og det har skjedd tre ganger nå. Skjønner ikke at folk orker dette faenskapet, hormonprevansjon er en reddende engel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå