Gå til innhold

Revmatisk - jobb


Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har noen form for revmasisme, hva jobber dere med og hvordan fungerer det for dere?

Jeg jobbet på en matbutikk, og det fungerte dårlig! Fikk mye vondt av kjøledisker og frysedisker..
å er jeg arbeidsløs, søker på jobb og skal på no slags jobbkurs med nav. Men jeg lurer på hva jeg kan/burde jobbe med..
Har ingen utdannelse.



Anonymous poster hash: 416ba...3a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En revmatiker jeg kjenner jobber på en rolig cafe.



Anonymous poster hash: 699dd...a3b
Skrevet

Jeg har leddgikt,men er ufør. Ikke bare pga den men mange andre sykdommer.

Tror du burde kontakte Revmatiker forbundet og høre om de har noen tips og triks.


Har selv jobbet i butikk for mange år siden,kulden,trekk og tunge løft ble håpløst.Brukte hansker inne som oftest .Upraktisk i kjøttdisk osv da en må ha plastikkhansker pga hygiene.Kanskje ikke rette plassen for en med RA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...