Gå til innhold

Fotografer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal ta klassebildet snart. Hvert eneste år, så har jeg mislyktes med bildet mitt. En av grunnene så ser jeg ANNERLEDES ut på bilder, enn det jeg ser ut i virkeligheten. Jeg blir mer oransj på bildet, og i virkeligheten så er jeg brun. Jeg HATER at de som skal ta bilder bruker sterkt BLITS. De bruker også masse lys til høyre og venstre, og da skjønner jeg ikke hvorfor de må bruke ekstra blits for å ta bilde?? Jeg kan nesten ikke se mot kameraet når det er så sterkt blits.

Er det lov at jeg sier til fotografen at jeg ikke vil at han/hun skal bruke blits?

Anonymous poster hash: 1d448...f12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro ned på foundation og bruk en som er en hudtone lysere enn din egen. Ikke bruk masse solpudder heller, men smink deg nøytralt. Lyset bør helt klart være der. De vet hva de gjør når de lyssetter ;)

Anonymous poster hash: dec56...646
Skrevet

Ro ned på foundation og bruk en som er en hudtone lysere enn din egen. Ikke bruk masse solpudder heller, men smink deg nøytralt. Lyset bør helt klart være der. De vet hva de gjør når de lyssetter ;)

Anonymous poster hash: dec56...646

Jeg bruker ikke foundation og har aldri brukt foundation. Bruker kun eyeliner, maskara og øyenbrynsblyant...

Anonymous poster hash: 1d448...f12

Skrevet

...Men da bruker du kanskje selvbruningskrem som gjør deg oransje? Den såkalte Sandvika-brunfargen ;) I så fall: ro ned på det. Og hvis du ikke bruker foundation, kanskje du skulle prøve? Få hjelp i et parfymeri til å finne en som er hakket lysere enn din egen farge, da blir det jevnest og finest, spes i skarpt lys

Anonymous poster hash: fd391...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...