Gå til innhold

Biting av negler


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så avhengighetsskapende?

Jeg har både røykt og bete negle og det var mye lettere å slutte å røyke, negler har jeg klart i max 2 uker.

????

Anonymous poster hash: be48d...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi med røyk kan du fjerne fristelsen ved å fjerne selve røykpakken, men du kan ikke fjerne dine egne hender?



Anonymous poster hash: 9f7ba...85f
Skrevet

Fordi med røyk kan du fjerne fristelsen ved å fjerne selve røykpakken, men du kan ikke fjerne dine egne hender?

Anonymous poster hash: 9f7ba...85f

Akkurat det hadde kanskje vært en av de brukbare anvendelsene for sharialover: Biter du negler, ryker hendene! :filer:

Skrevet

Bare få støpenegler, og IKKE BIT!

Du må bare disiplinere deg selv.

Jeg sluttet fordi det er så utrolig ekkelt, men nå har jeg som uvane å dra ned neglebåndene.

Skrevet

Bare få støpenegler, og IKKE BIT!

Du må bare disiplinere deg selv.

Jeg sluttet fordi det er så utrolig ekkelt, men nå har jeg som uvane å dra ned neglebåndene.

Hva med oss (menn)? :tristbla:
Skrevet

Hva med oss (menn)? :tristbla:

Tror de selger sånn ekkel gugge som skal pensles på neglene hos apotek.

Var selv ganske ung når jeg sluttet, husker jeg knep meg hardt i armen hver gang jeg oppdaget at jeg bet ubevisst. :ler:

Skrevet

Har du prøvd go'negl?

Skrevet

Du må bare disiplinere deg selv.

Jeg sluttet fordi det er så utrolig ekkelt, men nå har jeg som uvane å dra ned neglebåndene.

Det. Disiplinering. Jeg stoppet fordi jeg så ei som hadde så fine lange negler og sånne ville jeg også ha. Så har ikke bitt siden 2009. Jeg har riktignok ganske fremadvoksende "hyponychium" ( http://www.wisegeek.com/what-is-the-hyponychium.htm ) under neglen.

Bruker Dior Abricot Crème til å mykgjøre neglebåndene selv slik at jeg ikke eventuelt ødelegger dem hvis jeg drar dem ned.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Klarte å slutte frem til nå.. beit de av for 10 min siden. Jeg er flink.

Skrevet

Tror de selger sånn ekkel gugge som skal pensles på neglene hos apotek.

Om det er Go-negl du mener, så er det utprøvd. Man venner seg til smaken. Man venner seg egentlig til alt når man er en uforbederlig neglebiter. :(
Skrevet

Om det er Go-negl du mener, så er det utprøvd. Man venner seg til smaken. Man venner seg egentlig til alt når man er en uforbederlig neglebiter. :(

Gå med hansker. :ler:

Neida, tror egentlig det eneste som hjelper er at du disiplinerer deg selv. Er vanskelig, spesielt hvis du har holdt på med det lenge. Gå med et strikk rundt armen og smell det skikkelig hvis du biter? Da registrerer hjernen din det ubevisst og vil prøve å hindre deg fra å bite.

Skrevet

Sluttet å bite negler for snart ti år siden... Eneste som funket for meg var å file neglene MED EN GANG det kom en liten rift og klippe de ofte...... Go-neglen var ikke til stor hjelp...

Hvorfor det er avhengihetsskapende har jeg ikke peiling på. OCD-Light kanskje :vetikke:

Skrevet

File, lakke, fikse dem med en gang det kommer ujevnheter. Ha med fil overalt.

Anonymous poster hash: a358c...e54

Skrevet

TS her.

Jeg lakker dem, blir til slutt så desperat at jeg "filer" av neglelakken eller bare spsier neglelakken også. Har prøvd middel til å ha på neglene også, hjalp i 2 uker.



Anonymous poster hash: be48d...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...