AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har en stund gått med difuse mage smerter, og skal til koloskopi om ikke altfor lenge. Jeg er nå på ferie, og ting har forverret seg. Før jeg reiste bort tok jeg en urinprøve som var positiv for blod (3+) og proteiner (2+) samt mikroalbunmin som viste 15,9 (acr). Jeg har lav B12 (130) (tar bare med disse prøvene slik at det er litt for historie her) Jeg har lege time når jeg kommer hjem igjen fra ferie, men redd dette ikke kan vente så lenge. Jeg har hatt smerter nederst til venstre side i magen, først var det bare stikninger inni mellom. Som kom oftere og oftere. Samt har jeg hatt korsryggsmerter, som nå har blitt smerter ved venstre side litt lengre oppe for korsryggen. Og til det som er blitt problemet mitt, er at når jeg nyser eller skal reise meg opp fra sengen, sofaen, så får jeg store smerter (stikninger i magen på venstre side) Når jeg nyser kjennes det ut som om noe vrenger seg eller sprekker. (jeg har hatt cyster før og dette er ikke en slik type smerte som når cyster sprekker) Det er vondt når jeg ligger også nå. Samt de dagene jeg har drukket alkohol (som jeg sikkert ikke burde, og ikke har gjort siden helgen, da dette begynte) merket jeg at det ble verre bak i ryggen på venstre side. jeg er kvalm, og trøtt, men det kan jo selvsagt komme av varmen. Men mitt spørmål for de som har lest, noen som har opplevd lignende? Som har noen råd eller tips til hva dette kan være? Anonymous poster hash: 8e646...8ae
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Ingen?Anonymous poster hash: 8e646...8ae
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 absolutt ingen som har noe å komme med? Anonymous poster hash: 8e646...8ae
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Forsatt ingen?? Anonymous poster hash: 8e646...8ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå