AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hei folkens:) Dt er første gang jg skriver noe her så hjelp mg litt:)jg ble sugd på brystene idag for aller første gang(hjalp lite fordi jg ble ik tent av dt)mn jg har fått sår og de er litt hovne...og dt gjør vondt:(er dt vanlig?hva burde jg gjøre? Tuuuusen takk på forhånd:)Anonymous poster hash: 21669...f35
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Hei! Prøv å la de få "lufte" litt. Gå med en løs BH, eventuelt gå med en stor genser/t-skjorte uten BH når du har mulighet. Kan evt smøre de inn med babyolje eller lignende. Men du må nok bare ta tiden til hjelp Høres ut som om det ble litt hardhendt da, eneste gangen jeg har opplevd det er når jeg har ammet... Husk å si ifra til partneren din dersom det ikke gir deg noe nytelse og ihvertfall dersom det er vondt, det skal jo ikke være sånn! Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: c3c9c...91f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Tusen takk for svaret:) Skal prøve dt du sa....han sa i etterkant at jg burde ha sagt ifra;p Hei! Prøv å la de få "lufte" litt. Gå med en løs BH, eventuelt gå med en stor genser/t-skjorte uten BH når du har mulighet. Kan evt smøre de inn med babyolje eller lignende. Men du må nok bare ta tiden til hjelp Høres ut som om det ble litt hardhendt da, eneste gangen jeg har opplevd det er når jeg har ammet... Husk å si ifra til partneren din dersom det ikke gir deg noe nytelse og ihvertfall dersom det er vondt, det skal jo ikke være sånn! Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: c3c9c...91f Anonymous poster hash: 21669...f35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå