Gå til innhold

1ste gang;p

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens:)

Dt er første gang jg skriver noe her så hjelp mg litt:)jg ble sugd på brystene idag for aller første gang(hjalp lite fordi jg ble ik tent av dt)mn jg har fått sår og de er litt hovne...og dt gjør vondt:(er dt vanlig?hva burde jg gjøre?

Tuuuusen takk på forhånd:)

Anonymous poster hash: 21669...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Prøv å la de få "lufte" litt. Gå med en løs BH, eventuelt gå med en stor genser/t-skjorte uten BH når du har mulighet. Kan evt smøre de inn med babyolje eller lignende. Men du må nok bare ta tiden til hjelp :)

Høres ut som om det ble litt hardhendt da, eneste gangen jeg har opplevd det er når jeg har ammet... :P

Husk å si ifra til partneren din dersom det ikke gir deg noe nytelse og ihvertfall dersom det er vondt, det skal jo ikke være sånn! Hvor gammel er du? :)

Anonymous poster hash: c3c9c...91f
Skrevet

Tusen takk for svaret:)

Skal prøve dt du sa....han sa i etterkant at jg burde ha sagt ifra;p

Hei!

Prøv å la de få "lufte" litt. Gå med en løs BH, eventuelt gå med en stor genser/t-skjorte uten BH når du har mulighet. Kan evt smøre de inn med babyolje eller lignende. Men du må nok bare ta tiden til hjelp :)

Høres ut som om det ble litt hardhendt da, eneste gangen jeg har opplevd det er når jeg har ammet... :P

Husk å si ifra til partneren din dersom det ikke gir deg noe nytelse og ihvertfall dersom det er vondt, det skal jo ikke være sånn! Hvor gammel er du? :)

Anonymous poster hash: c3c9c...91f

Anonymous poster hash: 21669...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...