Gå til innhold

Hvorfor vil alle gutter ha ANALSEX?! Irritert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo egentlig bare å si: "Du kan godt få pule meg i ræva, men jeg skal pule deg først", og se hva som skjer. Er de villige til å få en beltepenis i rævaså er det jo greit, hvis ikke så kan de bare glemme det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Analsex er så uhygenisk som man kan få det! Det er avføring det er snakk om, å som de fleste burde vite inneholder der flust med farlige bakterier. Hjelper ikke hvor mye man vasker oppi der, bakteriene er der uansett. Å for ikke å snakke om når folk driver å sleiker hverandre i ræva, fy faen noe så avskyelig kvalmt. Ikke rart det er mye sykdom hele tiden



Anonymous poster hash: aab3f...381
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfører meg ikke fordi jeg vet det er en helsemessig risiko ved analsex? Jeg har ikke nekt folk som liker det å gjøre det, emn å hevde hardnakket at det alltiod er 100% uten risiko er feil. Er bare det jeg prøvde å få fram ved innlegget du nå svarte på. Istedet klikker du sideveis.

Jeg tror du dessverre misforsto.

Innlegget jeg siterte var vilkårlig - det var bare for å adressere kritikken til rett person (burde kanskje gjort dette mer tydelig).

At analsex er uten risiko har jeg aldri argumentert for.

Trådstarter her legger uansett ikke til rette for en særlig sunn diskusjon med sitt anklagende, idiotiske og generaliserende førsteinnlegg. Da kan man vel forvente at debatten tiltrekker seg litt merkelige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror du dessverre misforsto.

Innlegget jeg siterte var vilkårlig - det var bare for å adressere kritikken til rett person (burde kanskje gjort dette mer tydelig).

At analsex er uten risiko har jeg aldri argumentert for.

Trådstarter her legger uansett ikke til rette for en særlig sunn diskusjon med sitt anklagende, idiotiske og generaliserende førsteinnlegg. Da kan man vel forvente at debatten tiltrekker seg litt merkelige innlegg.

ja jeg syns ikke du adresserte kritikken til rett person. jeg har ikke slengt dritt til folk som selv ønsker å ha analsex. De eneste jeg har slengt dritt til er de som mener at dette er noe alle bør prøve, og som kommer med argumenter som at man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke begi meg ut på noen større diskusjon her, men om det er ditt synspunkt er jeg selvfølgelig helt enig - det er selvfølgelig ikke noe alle bør prøve om de ikke har lyst.

Når det kommer til folk som pusher på mot kvinnens vilje, så kommer nok det som et resultat av enten vridd virkelighetsoppfatning eller mangel på empati (godt mulig en god kombo). De aller fleste som argumenterer for analsex mot kvinnens vilje er uansett (og heldigvis...) ute på "trolling".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Fordi de egentlig lengter etter en sprek gutterumpe. Skaphomser.



Anonymous poster hash: d376e...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, har du snakket med dem da, eller bare tror du det fordi du vil det skal være sånn?

Mange homofile sliter også med analprolaps.

Anonymous poster hash: 1be1b...306

Det er du som kom med påstanden, så bevisbyrden ligger på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...